بررسی و خرید لندکروز

خرید لندکروز

بررسی خودرو لندکروز

بررسی اجمالی

تویوتا لندکروزر رزومه ای افسانه ای به عنوان یک آفرود دارد، اما مدل فعلی لوکس تر است. با این حال، این SUV بزرگ دو یا سه ردیفه همچنان به ساخت محکم و توانایی فوق العاده ادامه می دهد. در حالی که لندکروزر به اندازه همتای شرکتی خود، لکسوس LX مجلل نیست، با انبوهی از ویژگی های مجلل در تلاش برای توجیه قیمت بالای برچسب خود تجهیز شده است. موتور استاندارد V-8 381 اسب بخاری آن خیلی خاص نیست و مطمئناً مصرف سوخت آن کم است، اما با اقتدار دکل را به حرکت در می آورد.

موتور، گیربکس و عملکرد

لندکروزر از یک موتور 5.7 لیتری V-8 با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استفاده می کند. این مجموعه 381 اسب بخار قدرت و 401 پوند فوت گشتاور تولید می کند. چهار چرخ متحرک تمام وقت استاندارد است. لندکروزر با یک کیفیت رانندگی روان و خوب، دینامیک رانندگی راحت را ارائه می دهد. احساس فرمان آن سبک است، با این حال، و مقدار مناسبی از رول بدن وجود دارد. شاسی‌بلندهای رقیب در این رنج قیمت، هندلینگی را ارائه می‌دهند که بهتر است. لندکروزر علیرغم ظاهر بزرگ خود، نسبتاً سریع است. همچنین می‌تواند تا وزن 8100 پوند را یدک بکشد، که قابل توجه است، اما هنوز کمی پایین‌تر از برخی از رقبا، مانند Chevy Tahoe و Ford Expedition است.

فضای داخلی، راحتی و صندوق

تا جایی که به کابین لندکروزر مربوط می شود، همه چیز در مورد اجراست و توجه چشمگیر به جزئیات در بازی وجود دارد. در حالی که کابین از نظر بصری به اندازه رقبایی مانند مرسدس GLS ممتاز نیست، اما مواد درجه یک است. کیفیت ساخت عالی است و دستگیره ها و سوئیچ ها با وزنی حرکت می کنند که کیفیت را منتقل می کند. ردیف جلو، اقامتگاه‌های راحت و خطوط دیدنی فرماندهی را فراهم می‌کند. در ردیف دوم فضای زیادی وجود دارد، اما ردیف سوم برای بچه ها مناسب است. لندکروزر با چیدمان صندلی استاندارد هشت نفره، 16 فوت مکعب فضای بار در پشت ردیف سوم و 41 فوت مکعب در پشت ردیف دوم فراهم می کند. فضای بار بیشتری در مدل های رقیب مانند لینکلن ناوبری وجود دارد که حدود 20 فوت مکعب فضا برای وسایل شما در پشت ردیف سوم خود فراهم می کند.

خرید لندکروز

اطلاعات سرگرمی و اتصال

لندکروزر به طور کامل با مجموعه ای از ویژگی های فنی جذاب عرضه می شود. اتصال استاندارد بلوتوث مکالمات تلفنی بدون نیاز به دست را هنگامی که پشت فرمان هستید تسهیل می کند. همه مدل ها دارای شارژ دستگاه بی سیم و سیستم ناوبری یکپارچه با صفحه نمایش لمسی 9.0 اینچی هستند. رادیو ماهواره ای استاندارد و همچنین سیستم صوتی JBL با 14 بلندگو است. در لیست گزینه ها، یک سیستم سرگرمی صندلی عقب با یک جفت هدفون بی سیم و دو صفحه نمایش 11.6 اینچی وجود دارد.

آیا تویوتا لندکروزر ماشین خوبی است؟

تویوتا لندکروزر یک SUV چهار چرخ متحرک مقاوم، با کابینی جادار و موتور دیزلی بادوام با قدرت کشش فراوان است.
ممکن است داخل آن به اندازه لندروور دیسکاوری لوکس نباشد، اما به همان اندازه جادار است. صندلی‌های عقب در مدل‌های پنج نفره پهن، نرم و پشتیبانی‌کننده هستند و حتی عقب‌ترین صندلی‌های نسخه‌های Invincible سه ردیفه به اندازه کافی جادار هستند تا بزرگسالان راحت باشند.
این فقط افراد نیستند که لندکروز می تواند به راحتی حمل کند – صندوق عقب آن نیز بسیار جادار است. فضایی برای چهار چمدان بزرگ در حالت پنج نفره و فضایی برای بارگیری وسایل کمپینگ و یک جفت دوچرخه کوهستان با چرخ‌های آن‌ها و همه صندلی‌های عقب تا شده وجود دارد.
همچنین یک نسخه سه در در سطح تریم ورودی موجود است، اگرچه فضای اضافی و کاربردی بودن پنج در آن را به گزینه ای بسیار ترجیح داده شده تبدیل می کند. به خصوص که از نظر قیمتی بین آنها زیاد نیست.

مرکز تخصصی اصالت رنگ حنفی شامل اطاق های نور حرفه ای جهت کارشناسی دقیق خودروها، جک بالابر جهت بررسی و کارشناسی دقیق زیر و بند ماشین و تعویض بودن و یا دو تیکه بودن و اصل بودن بدنه، استوک بودن قطعات خودرو، آسیب شناسی بدنه بررسی سالم بودن شاسی ها از طریق چشم و دستگاه، تست دیاگ و بررسی موتور و گیربکس بررسی سنسور ها و اصالت آپشن ها (اصلی یا غیر اصلی) می باشد.

همچنین اگر شما عزیزان به مباحث کارشناسی خودرو علاقه مند هستید می توانید از طریق دوره کارشناسی خودرو ما در مجموعه حنفی کار اقدام به یادگیری کارشناسی خودروهای ایرانی و خارجی کنید و در انتهای دوره از مدرک کارشناسی خودرو بهره مند شوید. همچنین مجموعه ما در حنفی کار آموزش را تحت عنوان مینی دوره هوش خودرو به شما عزیزان ارئه داده است که آموزش رایگان کارشناسی خودرو است.

توجه داشته باشید که اگر قصد خرید خودرویی را دارید می توانید از طریق مراجعه حضوری و یا درخواست کارشناس، از خدمات کارشناسی در محل ما در حنفی کار بهره مند شوید.

لطفا امتیاز خود را ثبت نمایید.
0 0 امتیاز ها
Article Rating
عضویت
به من اطلاع بده
0 Comments
نظر برخط
مشاهده همه نظرات

با دوره هوش خودرو آشنا هستید؟

این دوره تنها دوره ی جامع در زمینه کارشناسی رنگ خودرو می باشد که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.
  • 02186120995
  • 09352821528
0
نظر خود را درباره این مقاله بیان کنیدx