بررسی و خرید پرادو

بررسی و خرید پرادو

خرید پرادو

تویوتا لندکروز پرادو چه ویژگی هایی دارد؟

پرادو GX سطح ابتدایی تویوتا سوار بر مجموعه‌ای از آلیاژهای 17 اینچی و مجهز به چراغ‌های جلو هالوژن با لامپ‌های LED در روز، کروز کنترل تطبیقی، ورود و استارت بدون کلید، تودوزی پارچه‌ای با کفپوش‌های لاستیکی، آینه‌های تاشو برقی گرم شونده، دوربین دید عقب، کنترل سرازیری، صفحه نمایش راننده 4.2 اینچی و سیستم اطلاعات سرگرمی 9.0 اینچی با ناوبری ماهواره ای، Apple CarPlay و Android Autoاست.
به پرادو GXL مجموعه‌ای از چراغ‌های جلوی Bi-LED، دیفرانسیل قفل عقب، کنترل هوای سه منطقه‌ای، سنسورهای پارک عقب، پله‌های جانبی، ریل‌های سقف و فرمان چرمی اضافه می‌شود.
پرادو VX با آلیاژهای 18 اینچی و یک دستگاه یدکی با اندازه کامل و همچنین دوربین دید فراگیر با سنسورهای پارک جلو، آینه دید عقب کم نور خودکار، جعبه ذخیره سازی یخچال، رادیو +DAB و 14 بلندگوی ارتقا یافته مجهز شده است.
در نهایت، پرادو کاکادو پیشتاز، دنده‌های آفرود از جمله سیستم تعلیق عقب چهار لینک با فنرهای بادی، سیستم تعلیق تطبیقی، حالت‌های انتخاب چند زمین، کنترل خزیدن، مونروف و صفحه‌نمایش صندلی عقب با هدفون 9.0 اینچی با بی‌سیم را دریافت می‌کند.

آیا رانندگی با آن راحت است؟

پلت فرم سخت پرادو، آن را به یکی از همه کاره‌ترین بسته‌های SUV در جاده‌های استرالیا تبدیل کرده است. در سفرهای کوتاه در اطراف شهر بسیار راحت است و در تورهای خارج از جاده‌ها با مسافت طولانی، مطمئن است.
قدرت کل محدوده پرادو توسط همان موتور توربو دیزل تامین می شود. زیر کاپوت، واحد 2.8 لیتری توربو دیزل چهار سیلندر تویوتا با 150 کیلووات قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور را خواهید دید. که با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک و یک سیستم تمام وقت 4×4 جفت شده‌است.
در جاده، موتور پرادو قدرت کافی برای بالا بردن سرعت را به روشی فوق‌العاده نرم ارائه می‌کند. در سراسر شهر، تصمیم تویوتا به استفاده از قفسه فرمان هیدرولیک به جای سیستم الکترونیکی به این معنی است که می‌تواند نسبت به برخی از رقبای خود حجیم‌تر باشد، اما همچنان برای اکثر رانندگان قابل دسترسی است، اگرچه می‌تواند از بازخورد بیشتری برای راننده استفاده کند.
با وجود این، به لطف بسته سیستم تعلیق ناهموار، هنگام رانندگی در اطراف شهر، بسیار نرم و راحت است و باعث می شود مسافراتی بسیار آرامش بخش با انبوهی از تطبیق پذیری در آستین آن باشند.

آیا کاربردی و جادار است؟

پلت فرم بزرگ پرادو کاملاً به دنیای اتومبیلرانی خانوادگی کمک می کند. و در حالی که در داخل شروع به نشان‌دادن نشانه های جدی سن خود کرده است. همچنان یک پیشنهاد راحت و کاربردی برای خانواده های پرجمعیت استرالیایی است.
در جلو، کابین پرادو ساده و به سایر وسایل نقلیه تویوتا شبیه است، با تنظیم دستی فرمان و موقعیت صندلی در GX و GXL، در حالی که VX و بالاتر دارای تنظیم الکترونیکی هستند.
از نظر فضا و راحتی، کابین پرادو به دلیل تناسبات زیاد، فضای سر و فضایی را برای وسعت زیاد ارائه می‌کند. با داشبورد سواری بالا که سیستم اطلاعات سرگرمی 9.0 اینچی را به صورت عمودی در فضای ذخیره‌سازی در تونل مرکزی قرار می‌دهد.
عملی بودن یک نقطه قوت در داخل پرادو است. با دو فضای ذخیره سازی تاشو در پشت دسته دنده، دو طبقه فضای ذخیره سازی در داخل دسته بزرگ تاشو با فضای ذخیره سازی کوچک درست در کنار آن. همچنین می تواند از برخی پورت های USB اضافی برای راضی نگه داشتن همه استفاده کند.

چطور خودرو پرادو را کارشناسی کنیم؟

شما عزیزان برای کارشناسی خودروهای ایرانی و خارجی می توانید به مجموعه ما در حنفی کار مراجعه کنید و با ثبت سفارش و در خواست کارشناس می توانید از خدمات کارشناس سیار خودرو ما نیز بهره مند شوید. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که اگر خودتان کاسب هستید و یا خودرو خرید و فروش می کنید و یا اگر قصد دارید وارد این حوزه شوید می توانید از آموزش های مجموعه ما در راستای دوره خرید و فروش خودرو استفاده کنید و تمامی مهارت های لازم را آموزش ببینید. یکی از آموزش های مهمی که در این دوره به شما عزیزان ارائه می شود، آموزش کارشناسی خودرو است.

این آموزش ها به شما عزیزان کمک می کند که خودتان بتوانید به سادگی اقدام به خرید و فروش خودرو کرده و معامله گری بازار خودرو را به سادگی آموزش ببینید. همچنین در انتهای دوره نیز به شما عزیزان مدرک کارشناسی خودرو اعطا می گردد که می توانید از آن استفاده کنید.

***

از نظر ظرفیت هفت نفره، کابین GX دارای پنج صندلی به صورت استاندارد است، با گزینه داخلی هفت نفره در دسترس است. در حالی که GXL و بالاتر به صورت استاندارد دارای طرح هفت صندلی است.
ردیف دوم پرادو راحت است و برای بزرگسالان قد بلند به اندازه کافی جادار است. به این معنی که هر بچه ای در پشت پرادو بسیار خوشحال خواهد بود، به خصوص با توجه به اینکه در ردیف دوم هم می تواند سر بخورد و هم بخوابد.
ردیف دوم کابین پرادو دارای یک جفت لنگر ISOFIX و سه پایه اتصال بالا برای صندلی‌های کودک رو به جلو و رو به عقب است. به‌علاوه یک دسته تاشو با جا لیوانی و دریچه‌های هوا.
به ردیف سوم کابین بروید و فضا برای کودکان خردسال بیشتر از بزرگسالان مناسب است. با یک جفت صندلی راحت در ردیف سوم، با فضای صندوق عقب 104 لیتری با هر سه ردیف ایستاده، افزایش به 553 لیتر با افزایش ردیف سوم تا شده و تا 974 لیتر با همه صندلی ها تا شده است.

مرکز تخصصی اصالت رنگ حنفی شامل اطاق های نور حرفه ای جهت کارشناسی دقیق خودروها، جک بالابر جهت بررسی و کارشناسی دقیق زیر و بند ماشین و تعویض بودن و یا دو تیکه بودن و اصل بودن بدنه، استوک بودن قطعات خودرو، آسیب شناسی بدنه بررسی سالم بودن شاسی ها از طریق چشم و دستگاه، تست دیاگ و بررسی موتور و گیربکس بررسی سنسور ها و اصالت آپشن ها (اصلی یا غیر اصلی) می باشد.

لطفا امتیاز خود را ثبت نمایید.
0 0 امتیاز ها
Article Rating
عضویت
به من اطلاع بده
0 Comments
نظر برخط
مشاهده همه نظرات

با دوره هوش خودرو آشنا هستید؟

این دوره تنها دوره ی جامع در زمینه کارشناسی رنگ خودرو می باشد که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.
  • 02186120995
  • 09352821528
0
نظر خود را درباره این مقاله بیان کنیدx