بررسی و خرید توسان

خرید توسان

خرید توسان رانندگی کردن با آن چگونه است؟ و چقدر ساکت است؟

سیستم تعلیق و راحتی رانندگی

خرید توسان. توسان با سرعت های کم و با نوسانات ملایم تر حرکت می کند، اما در مورد چاله ها و برجستگی های تیزتر، نسبت به خودروهایی مانند اشکودا کاروک و ولوو XC40 با اندکی «تقویت» بیشتر در فنرهایشان، سخت تر است.
همچنین معمولا روی سطوح ناهموار تکان می خورد و در یک بزرگراه به سختی مستقر شود. این به ویژه در رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی که با مدل‌های N Line و Ultimate دریافت می‌کنید، یا اگر به سراغ تریم پریمیوم با موتورهای هیبریدی و PHEV سنگین‌تر بروید (سایر نسخه‌های Premium دارای رینگ‌های 18 اینچی هستند) مشخص می‌شود.
مدل‌های SE Connect سطح ابتدایی انعطاف‌پذیرترین از بین مدل‌ها هستند، زیرا با چرخ‌های کوچک‌تر 17 اینچی با لاستیک‌های حجیم‌تر عرضه می‌شوند که به دور کردن ساییدگی‌های تیزتر کمک می‌کند.

کار کردن با خودرو

فرمان نسبتاً کوچک و وزن سبک این حس اولیه را ایجاد می‌کند که رانندگی با آن بسیار نرم خواهد بود، اما اینطور نیست. وقتی با آرامش رانندگی می‌کنید، به اندازه کافی با خوشحالی در امتداد حرکت می‌کند، اما اگر بیشتر فشار بیاورید، فرمان چندان آرام نخواهد بود، زیرا متوجه می‌شوید که فرمان دادن دقیق آن در جاده چندان آسان نیست.

کارشناسی رنگ خودرو در تهران

سر و صدا و لرزش

در سرعت های پایین، توسان از این نظر بسیار خوب است. توانایی 1.6 T-GDi 230 Hybrid برای حرکت در حالت برقی در مسافت های کوتاه باعث می شود در شهر ساکت باشد، در حالی که موتور بنزینی در هنگام کار بی صدا . PHEV تقریباً یکسان است و زمانی که باتری شارژ می شود مدت زمان بیشتری در حالت الکتریکی باقی می ماند. MHEV نیز ساکت است، و در حالی که نمی‌تواند به تنهایی با برق کار کند، می‌تواند موتور خود را در حین رانندگی قطع کند.
صدای باد در بزرگراه نسبت به XC40 کسری بیشتر است، در حالی که صدای جاده بیشتر از کوگا و اسپورتیج است. سیستم تعلیق بر روی درزهای انبساط تکان می‌خورد، در حالی که وزوز ارتعاشی سبک گاهی از طریق ستون فرمان فیلتر می‌شود.
ترمزهای نسخه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی زمانی که صحبت از پیشرفت آن‌ها به میان می‌آید کمی بی‌ثبات هستند، زیرا سیستم «regen» وجود دارد که با کاهش سرعت، انرژی را به باتری برمی‌گرداند.

چیدمان داخلی

موقعیت رانندگی و داشبورد

صندلی راننده هیوندای توسان به بلندی صندلی ولوو XC40 نیست – اگر به دنبال آن موقعیت عالی رانندگی SUV هستید باید به این مسئله فکر کنید. در سفرهای طولانی راحت است، به لطف پشتیبانی الکتریکی تنظیم‌شونده کمری استاندارد متناسب.
اگر به سراغ تریم فوق‌العاده Ultimate بروید، یک صندلی راننده کاملاً برقی با عملکرد حافظه دریافت خواهید کرد. همچنین یک تکیه‌گاه فوق‌العاده در بالای کنسول وسط و دیگری، مطابق با آن، روی درب راننده قرار دارد.
یک دسته ابزار دیجیتال 10.3 اینچی استاندارد است و در یک نگاه به راحتی قابل خواندن است. تمام دکمه‌های داشبورد نیز نزدیک شما قرار گرفته‌اند، اگرچه بیشتر آن ها به جای فشار دادن دکمه‌ها، حساس به لمس هستند، و به همین دلیل، کار کردن با آن‌ها با کمی مشکل است. برای یافتن و استفاده از آن ها ممکن است لازم باشد چشمان خود را از جاده بردارید. با این حال، انتخابگر دنده که با دکمه کار می‌کند، استفاده از آن را آسان‌تر از فشار دادن دسته دنده می‌کند.

دید، سنسورهای پارک و دوربین

ستون‌های جلوی توسان ضخیم نیستند، اما از آنجایی که کاملاً زاویه‌دار قرار گرفته‌اند، از گوشه‌های تنگ‌تر یا در اتصالات T در مسیر شما قرار می‌گیرند. ستون های عقب بزرگ هستند، بنابراین تقریباً مطمئناً به کمک پارکینگ متکی خواهید شد. خوشبختانه، سنسورهای پارک عقب و دوربین دید عقب استاندارد هستند (آن ها در اکثر هیوندای ها هستند)، در حالی که مدل های N Line چراغ های جلو و سنسورهای جلو LED را معرفی می کنند.

کارشناسی رنگ خودرو در تهران

صندوق

صندوق عقب توسان با ظرفیت 620 لیتر یکی از بزرگ‌ترین صندوق‌هایی است که در کلاس شاسی‌بلندهای خانوادگی پیدا می‌کنید. با این حال، شایان ذکر است که باتری‌های نسخه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی (PHEV) بخشی از این ظرفیت را کاهش می‌دهند.
قوس چرخ‌ها کمی نفوذ می‌کنند، اما صندوق عقب هنوز به‌طور مفیدی پهن است و کف همسطح پایین درب صندوق عقب است. همچنین در اکثر مدل‌ها مقداری فضای ذخیره‌سازی زیر کف وجود دارد، اگرچه Plug-in Hybrid آن را قربانی بسته باتری می‌کند. مشخصات بالاتر N Line S و تریم Ultimate یک درب عقب برقی مفید را اضافه می کند.

مرکز تخصصی اصالت رنگ حنفی شامل اطاق های نور حرفه ای جهت کارشناسی دقیق خودروها، جک بالابر جهت بررسی و کارشناسی دقیق زیر و بند ماشین و تعویض بودن و یا دو تیکه بودن و اصل بودن بدنه، استوک بودن قطعات خودرو، آسیب شناسی بدنه بررسی سالم بودن شاسی ها از طریق چشم و دستگاه، تست دیاگ و بررسی موتور و گیربکس بررسی سنسور ها و اصالت آپشن ها (اصلی یا غیر اصلی) می باشد.
جهت مشاهده دوره کامل هوش خودرو اینجا کلیک کنید.
جهت اطلاع از شرایط کارشناسی رنگ خودرو با شماره 09352821528 تماس بگیرید.
کتاب هوش خودرو را از دست ندهید! خرید کتاب هوش خودرو
کارشناسی رنگ خودرو در تهران

لطفا امتیاز خود را ثبت نمایید.
0 0 امتیاز ها
Article Rating
عضویت
به من اطلاع بده
0 Comments
نظر برخط
مشاهده همه نظرات

با دوره هوش خودرو آشنا هستید؟

این دوره تنها دوره ی جامع در زمینه کارشناسی رنگ خودرو می باشد که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.
  • 02186120995
  • 09352821528
0
نظر خود را درباره این مقاله بیان کنیدx