بررسی و خرید سورنتو

خرید سورنتو

خرید سورنتو

بررسی اجمالی

خرید سورنتو. سورنتو با صندلی برای حداکثر هفت سرنشین، کاربرد تلوراید با موتور V-6 بزرگتر را با مصرف سوخت بهتر و تنظیمات پیشرانه متعدد ارائه می دهد. شاسی‌بلند محرک جلو به‌صورت استاندارد با پیشرانه چهار خطی 191 اسب‌بخار با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود. با این حال، فکر می کنیم خریداران باید به موتور چهار سیلندر توربوشارژ 281 اسب بخاری سورنتو اضافه کنند و سیستم چهار چرخ محرک را ارتقا دهند. کیا همچنین سورنتو را با پیشرانه هیبریدی 227 اسب بخاری ارائه می دهد که 37 مایل بر گالن تخمین زده شده توسط EPA و سیستم هیبریدی پلاگین 261 اسب بخاری (PHEV) با حدود 32 مایل برد رانندگی با باتری-الکتریکی تخمین زده می شود. سورنتو با توجه به اندازه‌اش فضای زیادی برای سرنشینان ارائه می‌کند و حتی شامل مواردی مانند گرمایش و خنک‌کننده صندلی‌های جلو و ردیف دوم می‌شود.

کارشناسی رنگ خودرو در تهران  

چه چیزی برای سال 2023 جدید است؟

سورنتو بدون هیچ تغییر عمده ای در خط تولید عظیم خود وارد سال 2023 می شود. همه مدل‌ها اکنون به‌صورت استاندارد با مانیتورینگ نقطه کور و هشدار ترافیک متقابل عقب عرضه می‌شوند، در حالی که تریم S اکنون با پد شارژ بی‌سیم تلفن هوشمند عرضه می‌شود. تریم میان‌رده EX دارای یک صندلی سرنشین با قابلیت تنظیم برقی در هشت جهت و یک آینه دید عقب بدون قاب است. SX مجلل اکنون با صفحه نمایش 12.3 اینچی دیجیتال، آینه های بیرونی تاشو برقی و برف پاک کن های شیشه جلوی حسگر باران عرضه می شود.

کیا مدل پایه سورنتو هیبریدی S را متوقف کرده و یک تریم هیبریدی SX-P با بارگیری کامل با سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد، چرخ‌های 17 اینچی، صندلی‌های چرمی و صندلی‌های کاپیتان برای ردیف دوم اضافه کرده است. هیبرید EX نیز با یک صندلی سرنشین جلو برقی در هشت جهت و یک آینه دید عقب بدون قاب، کمی مورد علاقه قرار می گیرد. برای سال 2023، سورنتو PHEV کاملاً در تریم SX-Prestige عرضه می شود. PHEV SX-Prestige دارای تمام تجهیزات است، از جمله آفتابگیرهای درب عقب جمع شونده، یک اینورتر 115 ولتی، و حدود 32 مایل مسافت رانندگی تمام الکتریکی.

موتور، گیربکس و عملکرد

سورنتو دارای طیف گسترده ای از گزینه های موتور است و با دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ محرک در دسترس است. یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر خطی 191 اسب بخاری استاندارد و یک 4 سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژ 281 اسب بخاری نیز موجود است. هر دو با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت می شوند و مدل هیبریدی از گیربکس شش سرعته اتوماتیک استفاده می کند. سورنتو هیبریدی دوستدار محیط زیست دارای یک موتور 1.6 لیتری توربو چهار سیلندر گازی و یک موتور الکتریکی است که با هم کار می کنند تا 227 اسب بخار نیرو تولید کنند. سورنتو چهار چرخ متحرک پلاگین هیبریدی دارای موتور و گیربکس مشابه مدل هیبریدی کمتر است، اما در این کاربرد، پیشرانه ترکیبی 261 اسب بخار را به لطف یک موتور الکتریکی قدرتمندتر تولید می کند.

کارشناسی رنگ خودرو در تهران  

ظرفیت یدک کش و صندوق

اگرچه کیا سورنتو کوه‌ها را جابه‌جا نمی‌کند، ظرفیت بکسل حاشیه‌ای آن می‌تواند در برخی شرایط مفید باشد. حداکثر ظرفیت بکسل برای سورنتو 3500 پوند است که به موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ و بسته یدک کش اختیاری مجهز شود. از بسته بکسل اجتناب کنید یا موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی پایه را انتخاب کنید و این رقم به 2000 پوند کاهش می یابد.

فضای داخلی، راحتی و باربری

در داخل سورنتو چیدمان جذاب، مواد خوب و کیفیت ساخت محکمی دارد. داشبورد را می توان با یک دسته گیج دیجیتال 12.3 اینچی و یک سیستم سرگرمی اطلاعاتی با صفحه نمایش لمسی 10.3 اینچی تجهیز کرد. بقیه طراحی ها دریچه های هوای لوزی شکل را با نور محیطی یکپارچه و سطوح پیچیده دوخته شده روی پانل های در و درج صندلی ها ترکیب می کند. انواع مکان‌های نگهداری و جا لیوانی نیز کنسول را پر می‌کنند. همراه با ردیف سوم استاندارد، نیمکت ردیف دوم آن را می توان با یک جفت صندلی کاپیتانی تعویض کرد. در مقایسه با تلوراید بزرگ‌تر، صندلی‌های عقب سورنتو برای بزرگسالان راحت نیستند، و ما فقط توانستیم دو چمدان دستی را در قسمت بار جای دهیم—دو چمدان کمتر از تلوراید.

اطلاعات سرگرمی و اتصال

سورنتو به صورت استاندارد با یک صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی یا یک صفحه نمایش لمسی 10.3 اینچی اختیاری عرضه می شود. پد شارژ بی سیم و سیستم صوتی Bose با 12 بلندگو اختیاری است. یک سیستم سرگرمی صندلی عقب با صفحه نمایش لمسی نصب شده در پشت هر صندلی جلو نیز اختیاری است.

خرید سورنتو

مرکز تخصصی اصالت رنگ حنفی شامل اطاق های نور حرفه ای جهت کارشناسی دقیق خودروها، جک بالابر جهت بررسی و کارشناسی دقیق زیر و بند ماشین و تعویض بودن و یا دو تیکه بودن و اصل بودن بدنه، استوک بودن قطعات خودرو، آسیب شناسی بدنه بررسی سالم بودن شاسی ها از طریق چشم و دستگاه، تست دیاگ و بررسی موتور و گیربکس بررسی سنسور ها و اصالت آپشن ها (اصلی یا غیر اصلی) می باشد.

جهت مشاهده دوره کامل هوش خودرو اینجا کلیک کنید.

جهت اطلاع از شرایط کارشناسی رنگ خودرو با شماره  09352821528 تماس بگیرید.

کتاب هوش خودرو را از دست ندهید! خرید کتاب هوش خودرو

کارشناسی رنگ خودرو در تهران

خرید سورنتو

لطفا امتیاز خود را ثبت نمایید.
0 0 امتیاز ها
Article Rating
عضویت
به من اطلاع بده
0 Comments
نظر برخط
مشاهده همه نظرات

با دوره هوش خودرو آشنا هستید؟

این دوره تنها دوره ی جامع در زمینه کارشناسی رنگ خودرو می باشد که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.
  • 02186120995
  • 09352821528
0
نظر خود را درباره این مقاله بیان کنیدx