بررسی و خرید کیا اپتیما

خرید کیا اپتیما

کیا اپتیما یک خودروی سایز متوسط است که جایگزینی شیک برای فورد موندئو، فولکس‌واگن پاسات و مزدا 6 است. در سال 2016 این خودرو فیس لیفت شد که تغییرات ظاهری جزئی و هزینه های جاری را بهبود بخشید.

کارشناسی رنگ خودرو در تهران

آیا کیا اپتیما خودرو خوبی است؟

طراحی جدید داشبورد قابل توجه ترین تغییر است و فضای داخلی اپتیما اکنون منعکس کننده چیزی است که در شاسی بلندهای اسپورتیج و سورنتو خواهید یافت. کیفیت داخلی نسبت به نسل قبلی بهبود یافته و یک صفحه نمایش لمسی بزرگتر برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی باعث وجود دکمه های کمتری در داشبورد می شود. اپتیما جدید نیز به دلیل طول بیشتر، بلندتر و جادارتر است.
آزمایش کنندگان می گویند که اپتیما اکنون به لطف کنترل بدنه مناسب و فرمان بهتر، تجربه رانندگی بهتری دارد. با این وجود، هنوز هم با بهترین هایی مثل فورد و مزدا برابری نمی کند. با این حال، در بزرگراه آرام و راحت است.
اپتیما در بازار ایالات متحده دارای طیف وسیعی از موتورها است، اما برای بازار بریتانیا تنها یک موتور دارد – یک موتور 1.7 لیتری دیزل. مسلماً این بهترین موتور این شرکت است – بسیار قدرتمند و کارآمد در مصرف سوخت، اما برخی از خریداران ممکن است قدرت انتخاب بیشتری بخواهند. یکی دیگر از موارد فوق العاده، گیربکس اتوماتیک هفت سرعته دوکلاچه است که نرم و سریع تغییر می کند.
کیا می خواهد مشتریان را از رقبای سرشناس خود بدزدد، بنابراین تجهیزات بیشتری را به صورت استاندارد ارائه می دهد. این شامل یک صفحه نمایش لمسی هفت اینچی اطلاعات سرگرمی و یک دوربین دید عقب در هر مدل است.
در زیر، اپتیما جدید جادارتر است، کیفیت داخلی آن بهبود یافته است، موتور آن اکنون مطابق با عملکرد رقبا است و کیفیت رانندگی آن مناسب است.

اپتیما چقدر کاربردی است؟

کیا اپتیما یک خودروی جادار است که می‌تواند چهار بزرگسال شش فوتی را به راحتی حمل کند، اما صندوق عقب آن کوچک‌تر و دسترسی به آن دشوارتر از فورد موندئو است.

فضای صندوق

فضای صندوق بار از 505 به 510 لیتر افزایش یافته است که بیشتر از صندوق بار مزدا 6 با حجم 486 لیتر است. با این حال، رقبای اصلی مانند فولکس‌واگن پاسات و فورد موندئو دارای فضای بار بزرگ‌تری هستند که به ترتیب 586 لیتر و 550 لیتر است.

رانندگی کردن با آن چگونه است؟

سیستم تعلیق سفت‌تر به این معنی است که اپتیما جدید در پیچ‌ها چابک‌تر است و وقتی می‌خواهید تغییر جهت سریع انجام دهید، از فرم خارج نمی‌شود.

داخلش چطوره؟

در داخل، اپتیما جدید مکانی ممتازتر و باکیفیت تر از مدل قدیمی برای نشستن است، اما هنوز مطابق با استانداردهای رقبایی مانند فولکس واگن پاسات نیست.

کارشناسی رنگ خودرو در تهران

2011-2015

خرید کیا اپتیما

یک طراحی مجدد بزرگ برای سال 2011، اپتیما را بسیار بهتر کرد، با هندلینگ زیرک، اما سواری سخت. موتور سطح بالا، یک توربوشارژ چهار سیلندر پر جنب و جوش، 24 مایل بر گالن قابل احترام بود، اما ظرافت کمتری نسبت به یک V6 نشان داد.
مدل پایه 2.4 لیتری چهار سیلندر عملکرد خوبی دارد. یک هیبرید تصفیه نشده نیز ارائه می شود. طراحی کوپه مانند، دید عقب و دسترسی به کابین را کاهش می دهد.

2016-2020

بررسی خرید کیا اپتیما

سوار بر شاسی کاملاً جدید مشترک با هیوندای سوناتا، سدان سایز متوسط اپتیما 2016 بازطراحی شده دارای محتوای و ارزش زیادی است. به خوبی رانندگی می کند، با سواری محکم و در عین حال جاذب و هندلینگ ایمن و پاسخگو.
پیشرانه اصلی 2.4 لیتری چهار سیلندر دلپذیر است، در حالی که مدل 2.0 لیتری توربو چهار سیلندر سطح بالاتری دارد. جدید در این خط یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر است که به یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه متصل شده است. تریم EX دارای صندلی‌های چرمی راحت، کنترل تهویه مطبوع خودکار، صندلی عقب جادار و گرم‌کن برای صندلی‌ها و فرمان است. دریچه های داشبورد در موقعیت پایین تنها مشکل هستند. آخرین نسخه سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی UVO کیا با Apple CarPlay و Android Auto کار می کند. هیبریدی نیز موجود است. تازه‌سازی 2019 ویژگی‌های ایمنی پیشرفته استاندارد، از جمله هشدار تصادف از جلو و ترافیک عقب، کمک حفظ خطوط و هشدار نقاط کور را به همراه دارد. تولید نهایی اپتیما پس از سال 2020 متوقف شد.
مرکز تخصصی اصالت رنگ حنفی شامل اطاق های نور حرفه ای جهت کارشناسی دقیق خودروها، جک بالابر جهت بررسی و کارشناسی دقیق زیر و بند ماشین و تعویض بودن و یا دو تیکه بودن و اصل بودن بدنه، استوک بودن قطعات خودرو، آسیب شناسی بدنه بررسی سالم بودن شاسی ها از طریق چشم و دستگاه، تست دیاگ و بررسی موتور و گیربکس بررسی سنسور ها و اصالت آپشن ها (اصلی یا غیر اصلی) می باشد.
جهت مشاهده دوره کامل هوش خودرو اینجا کلیک کنید.
جهت اطلاع از شرایط کارشناسی رنگ خودرو با شماره 09352821528 تماس بگیرید.
کتاب هوش خودرو را از دست ندهید! خرید کتاب هوش خودرو
کارشناسی رنگ خودرو در تهران

لطفا امتیاز خود را ثبت نمایید.
0 0 امتیاز ها
Article Rating
عضویت
به من اطلاع بده
0 Comments
نظر برخط
مشاهده همه نظرات

با دوره هوش خودرو آشنا هستید؟

این دوره تنها دوره ی جامع در زمینه کارشناسی رنگ خودرو می باشد که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.
  • 02186120995
  • 09352821528
0
نظر خود را درباره این مقاله بیان کنیدx