خرید هیوندای سانتافه 2023

خرید هیوندای سانتافه

بررسی اجمالی

خرید هیوندای سانتافه. هیوندای سانتافه 2023 به اندازه خانواده گسترده تر SUV این برند کره ای مورد تحسین قرار نمی گیرد، اما همچنان یک عضو متمایز با ویژگی های مطلوب است. سانتافه سایز متوسط که بین توسان جمع و جور و پالیسید سه ردیفه قرار دارد، صندلی‌های دو ردیفه و گزینه‌های پیشرانه متعدد دارد. پیشرانه استاندارد، موتور 2.5 لیتری و چهار لیتری 191 اسب بخاری است. یک توربو چهار با قدرت 277 اسب بخاری اختیاری است و خرید پیشنهادی ما است. هر دو موتور با دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ محرک در دسترس هستند. مدل پلاگین هیبریدی 260 اسب بخار قدرت، 76 MPGe ترکیبی و توانایی پیمایش حدود 31 مایل تنها با برق را ارائه می دهد. سانتافه 2023 جادار با قیمت پایه پایین و رانندگی رضایت‌بخش، خود را در رتبه‌بندی میانی در دنیای شاسی‌بلندهای سایز متوسط قرار می‌دهد، که در وهله اول به دلیل موتور پایه آن است.

کارشناسی رنگ خودرو در تهران

چه چیزی برای سال 2023 جدید است؟

تغییرات زیادی برای سانتافه سال 2023، به غیر از تجهیزات استاندارد تغییر یافته، وجود ندارد. هیوندای بسته راحتی SEL را حذف می کند و ظاهر نمای جلو را تغییر می دهد، اما همه اینها به سطح تریم بستگی دارد. مدل SE و بالاتر اکنون دارای پنجره‌های جلویی با لمینت صوتی برای افزایش عایق صدا و لامپ‌های گودالی است که زمین نزدیک درها را روشن می‌کند. تجهیزات استاندارد جدید SEL شامل فرمان با روکش چرمی، آفتابگیر عقب، کروز کنترل تطبیقی مبتنی بر ناوبری و صفحه نمایش لمسی مرکزی 10.3 اینچی است. دومی نیز اکنون در هر مدل هیبریدی استاندارد است، همراه با یک سیستم ناوبری که به‌روزرسانی‌های هوایی را می‌پذیرد. در نهایت، پلاگین هیبریدی اکنون به صورت استاندارد با حالت رانندگی نیمه خودران Hyundai Driving Assist و صفحه نمایش لمسی بزرگتر عرضه می شود.

موتور، گیربکس و عملکرد

سانتافه با یک چهار پیشرانه در دسترس است که اکنون شامل یک هیبریدی و پلاگین هیبریدی می شود. موتور استاندارد 2.5 لیتری چهار سیلندر است که 191 اسب بخار قدرت دارد. خریداران می توانند موتور 2.5 لیتری توربوشارژ قوی تر را انتخاب کنند که 277 اسب بخار قدرت دارد. هر دو با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد جلو یا اختیاری جفت می شوند.

مدل هیبریدی به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک بسنده می کند، از یک توربوشارژ 1.6 لیتری چهار سیلندر و یک جفت موتور الکتریکی برای تولید 226 اسب بخار نیرو استفاده می کند و به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می شود. پیشرانه پلاگین هیبریدی متشکل از یک توربوشارژ 1.6 لیتری چهار سیلندر و یک موتور الکتریکی است که مجموعا 260 اسب بخار قدرت تولید می کنند. اگر به دنبال یک سانتافه با شتاب بیشتر هستید، مدل توربوشارژ را به شما پیشنهاد می کنیم.

در غیر این صورت، سانتافه یک سواری آرام و پایدار در طول وظایف روزمره و چابکی و بازخورد فرمان کافی برای رضایت کسانی که از رانندگی لذت می برند را ارائه می دهد. کسانی که به دنبال تجربه رانندگی زنده تر در SUV خود هستند، باید شورت بلیزر یا هوندا پاسپورت را در نظر بگیرند. هنگامی که بکسل درگیر است، سانتافه گازسوز می تواند تا 3500 پوند را بکشد. هیبرید و پلاگین هیبرید تنها می تواند تا 2000 پوند را تحمل کند.

کارشناسی رنگ خودرو در تهران

برد، شارژ و عمر باتری

سانتافه پلاگین هیبریدی دارای یک بسته باتری 12.4 کیلووات ساعتی است که طبق EPA تا 31 مایل رانندگی فقط الکتریکی را امکان پذیر می کند.

فضای داخلی، راحتی و صندوق

فضای داخلی هیوندای بیشتر به دلیل کیفیت ساخت محکم و ویژگی‌های ارزشمندشان شناخته می‌شود تا طراحی‌های بلد و متریال مجلل. با این حال، سانتافه دارای کابین جذابی است که انواع مختلفی از گزینه‌های معاصر را ارائه می‌دهد که شامل دسته دیجیتالی گیج، نمایشگر هدآپ، صندلی‌های عقب گرمکن، صندلی‌های جلو تهویه‌شونده و موارد دیگر می‌شود. سال گذشته، سانتافه تغییرات جزئی در طراحی داخلی دریافت کرد که آن را با شاسی بلند بزرگ‌تر و مجلل‌تر Palisade هماهنگ‌تر کرد. چشمگیرترین ویژگی آن فضای سرنشین سخاوتمندانه در هر دو ردیف است که در سفرهای جاده ای طولانی یک موهبت است. سانتافه همچنین دارای فضای بار کافی در پشت صندلی عقب است که در آن 15 چمدان دستی و در مجموع 33 چمدان با صندلی‌های عقب تا شده قرار داده‌ایم.

مرکز تخصصی اصالت رنگ حنفی شامل اطاق های نور حرفه ای جهت کارشناسی دقیق خودروها، جک بالابر جهت بررسی و کارشناسی دقیق زیر و بند ماشین و تعویض بودن و یا دو تیکه بودن و اصل بودن بدنه، استوک بودن قطعات خودرو، آسیب شناسی بدنه بررسی سالم بودن شاسی ها از طریق چشم و دستگاه، تست دیاگ و بررسی موتور و گیربکس بررسی سنسور ها و اصالت آپشن ها (اصلی یا غیر اصلی) می باشد.
جهت مشاهده دوره کامل هوش خودرو اینجا کلیک کنید.
جهت اطلاع از شرایط کارشناسی رنگ خودرو با شماره 09352821528 تماس بگیرید.
کتاب هوش خودرو را از دست ندهید! خرید کتاب هوش خودرو
کارشناسی رنگ خودرو در تهران

خرید هیوندای سانتافه

لطفا امتیاز خود را ثبت نمایید.
0 0 امتیاز ها
Article Rating
عضویت
به من اطلاع بده
0 Comments
نظر برخط
مشاهده همه نظرات

با دوره هوش خودرو آشنا هستید؟

این دوره تنها دوره ی جامع در زمینه کارشناسی رنگ خودرو می باشد که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.
  • 02186120995
  • 09352821528
0
نظر خود را درباره این مقاله بیان کنیدx