بررسی و خرید هیوندای اکسنت

هیوندای اکسنت

بررسی اجمالی

خرید هیوندای اکسنت. فقط به این دلیل که یک خودرو ارزان است به این معنی نیست که باید ارزان به نظر برسد، و هیوندای اکسنت 2022 علیرغم قیمت مناسب خود، ظاهری باوقار ارائه می دهد. تمامی مدل ها دارای موتور چهار سیلندر 120 اسب بخاری با گیربکس اتوماتیک متغیر (CVT) هستند. هیجان‌انگیز نیست، اما کار را با راحتی انجام می‌دهد. فضای داخلی که غیر هیجان انگیز اما کاربردی است، امکانات مدرن و حتی تجملاتی را ارائه می دهد. مدل لیمیتد لود شده کمتر از 21000 دلار قیمت دارد و صندلی های گرم شونده، سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی و استارت دکمه ای را ارائه می دهد. مهم نیست که کدام تریم را انتخاب می کنید، ظاهر اکسنت بالغ و امروزی است.

چه چیزی برای سال 2022 جدید است؟

هر دو مدل پایه SE و SEL میان رده اکسنت برای سال 2022 یک ایموبلایزر ضد سرقت جدید دریافت می کنند. هیوندای همچنین اعلام کرده است که این آخرین مدل سال برای کوچکترین سدان خود خواهد بود.

اگر به مطالعه مقالات مرتبط با این موضوع علاقه مند هستید می توانید از طریق مشاهده بخش مقالات سایت حنفی کار اقدام به مشاهده مقالات کارشناسی خودرو کنید. همچنین اگر به موضوعات بررسی و خرید تویوتا راو 4 و مزایا و معایب خودرو سیاه رنگ علاقه مند هستید

موتور، گیربکس و عملکرد

موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر اکسنت 120 اسب بخار قدرت تولید می کند و چرخ های جلو را از طریق یک گیربکس اتوماتیک متغیرپیوسته (CVT) به حرکت در می آورد. این چهار سیلندر برای سال 2020 جدید بود و ما آن را آزمایش نکرده‌ایم، اما انتظار داریم عملکردی مشابه مدل‌های 2018 و 2019 داشته باشیم که 130 اسب بخار قدرت ارائه می‌کنند. واضح است که راحتی رانندگی بر هندلینگ ماهرانه اولویت دارد. با این حال، اکسنت سرزنده به نظر می‌رسد، بدنه کوچک آن به راحتی به گوشه‌ها پرتاب می‌شود، و حتی وقتی هل داده می‌شود، لذت بخش است. جاده های ناهموار به اندازه کافی توسط سیستم تعلیق صاف می شوند، اما ضربه های شدید باعث ایجاد لرزش در داخل کابین می شود.

مصرف سوخت و MPG دنیای واقعی

انتظار می‌رود خودروهای کوچک مصرف سوخت کمی را به خوبی ارائه دهند و اکسنت دقیقاً این کار را انجام می‌دهد. موتور چهار سیلندر جدید مصرف سوخت را به 36 مایل بر گالن ارتقا داده‌است.

فضای داخلی، راحتی و صندوق

فضای داخلی بزرگ ‌تر اکسنت به نظر خوب ساخته شده است، اما فاقد سبک شیک کیا ریو یا جادار بودن صندلی‌های عقب هوندا فیت است – که تقریباً شش اینچ فضای پای عقب اضافی را فراهم می‌ کند. اکسنت با طراحی داخلی بدون زواید، ساده و صادقانه است. هر دو خودروی آزمایشی ما دارای فضای داخلی مشکی بودند که اگرچه به خوبی ساخته شده بود، اما ظاهری تاریک و تجاری ارائه می کرد.

فضای داخلی بژ اختیاری، با صندلی ‌های دو رنگ برنزه و مشکی و رفتاری مشابه برای داشبورد و پانل‌ های در، احساس غلیظ ‌تری را ایجاد می‌کند. با وجود بدنه سدان و فضای بار کمتر با صندلی‌ های عقب در حال استفاده، اکسنت نسبت به هاچ‌ بک ریو که به شکل عملی ‌تر بود، فضای بیشتری برای حمل کیف‌ های ما داشت. در واقع، با تا شدن صندلی ‌های عقب، اکسنت تنها دو قاب کمتر از Fit جادار را در خود جای می‌دهد.

اطلاعات سرگرمی و اتصال

یک رادیوی لمسی 5.0 اینچی استاندارد است و پورت‌ های USB و کمکی را برای اتصال دستگاه‌ ها به رابط ارائه می‌کند، اما سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی 7.0 اینچی که در تریم‌های SEL و Limited ارائه می‌شود، از فناوری بالاتری برخوردار است. صفحه نمایش بزرگتر همچنین دارای اتصال Apple CarPlay و Android Auto و همچنین یک پورت USB دوم است که در پشت کنسول مرکزی قرار دارد. هر دو سیستم اتصال تلفن بلوتوث را ارائه می دهند، اما صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی با رادیو ماهواره ای SiriusXM نیز ارائه می شود.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی خرید هیوندای اکسنت پرداختیم و تمامی موارد مورد نیاز برای خرید این حودرو را برای شما عزیزان شرح دادیم. اگر شما عزیزان به امر خرید و فروش خودرو علاقه مند هستید می توانید از طریق دوره هوش خودرو مجموعه حنفی کار اقدام به یادگیری خرید و فروش خودرو کنید. برای این آموزش کافی است دوره هوش خودرو که دوره معامله گری و فروش خودرو است را مشاهده کنید. همچنین اگر تنها به یادگیری کارشناسی خودرو علاقه مند هستید می توانید اقدام به مشاهده دوره کارشناسی فنی خودرو کنید و علاوه بر کارشناسی فنی کارشناسی بدنه خودرو تشخیص رنگ را نیز آموزش ببینید.

در دوره هوش خودرو شما عزیزان علاوه بر یادگیری مهارت های فروش، مهارت های کارشناسی خودرو و همچنین کارشناسی فنی خودرو و تمامی مهارت های لازم جهت قولنامه نویسی، مسائل حقوقی، مالیات و موارد این چنینی را آموزش می بینید. همچنین اگر به یادگیری مسائل کارشناسی علاقه مند نیستید و می خواهید خودرویی را خریداری کنید می توانید از خدمت کارشناسی سیار خودرو حنفی کار استفاده کرده و خدمت کارشناسی را در محلی که برای شما مقدور است انجام دهید.

 

لطفا امتیاز خود را ثبت نمایید.
0 0 امتیاز ها
Article Rating
عضویت
به من اطلاع بده
0 Comments
نظر برخط
مشاهده همه نظرات

با دوره هوش خودرو آشنا هستید؟

این دوره تنها دوره ی جامع در زمینه کارشناسی رنگ خودرو می باشد که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.
  • 02186120995
  • 09352821528
0
نظر خود را درباره این مقاله بیان کنیدx