بررسی و خرید هیوندای i20

خرید هیوندای i20

خرید هیوندای i20

بررسی اجمالی

” ورزشی حسی ” . این همان چیزی است که هیوندای آن را فلسفه طراحی i20 جدید می نامد، پاسخ آن به فورد فیستا، پژو 208، فولکس واگن پولو و لیگ های دیگر سوپرمینی های بسیار محبوب. مطمئناً این خودرو چشمگیرتر از خودرویی است که آن را جایگزین می کند، که به اندازه کافی خوب بود اما دیدن آن، نشستن و رانندگی با آن بسیار خسته کننده بود.
خودروی قدیمی ویژگی‌های هیوندای را تجسم می‌کرد که دیگر وجود ندارند و مدتی است که وجود نداشتند. هیوندایی که در زمینه کاربردی بودن، قابلیت اطمینان و ارزش فعالیت می کرد و در مورد جذاب جلوه دادن اتومبیل های خود یا رانندگی بسیار جذاب، نگران نبود.
هیوندای جدید همه چیز در مورد استایل جسورانه، فضای داخلی مجلل و فناوری بالا است. از شما می‌خواهد که ماشین‌هایش را بخواهید، نه اینکه فقط با ضمانت پنج ساله‌اش (که اتفاقاً هنوز هم یک چیز است) یکی بخرید.
i20 جدید بزرگتر از مدل قبلی است. 24 میلی‌متر کمتر و 30 میلی‌متر پهن‌تر برای حالت بهتر، فاصله بین دو محور (10 میلی‌متر) بیشتر و بدنه (5 میلی‌متر) برای فضای بیشتر در داخل. این مدل فقط پنج در است، زیرا دیگر هیچ کس هاچ بک سه دری نمی خرد و با کیت پر شده است تا الف) متصل و ب) ایمن باشد.

کارشناسی رنگ خودرو در تهران

آیا هیوندای i20 ماشین خوبی است؟

هیوندای i20 یک هاچ‌بک کوچک است که مدت‌ها به کاربردی بودن و منطقی بودن شهرت داشت و خود را به عنوان جایگزینی برای محصولات مورد علاقه بریتانیا مانند فورد فیستا و فولکس واگن پولو معرفی می‌کرد.
در جلو، یک پنجره بزرگ جلوی هیوندای i20 را اشغال می‌کند و چراغ‌های جلوی زاویه‌دار به سمت بالا هدایت می‌شود. طرف در چین های تیز قرار دارد در حالی که قسمت عقب کمی شبیه به این است که طراح متوجه شده است که زاویه چیست و کمی زیاده روی کرده است. از جلو بسیار خوب به نظر می رسد، اما عقب کمی بیش از حد به هم ریخته است.
همه چیز در داخل هیوندای i20 نیز جسورانه است. داشبورد در اکثر تریم‌ها دو رنگ است و با پیرایش‌های خطی شکسته می‌شود که مستقیماً از کناره‌های فراری تستاروسا جدا شده است.
تنظیمات زیادی در صندلی راننده و فرمان وجود دارد، بنابراین برای راحتی در آنجا مشکلی نخواهید داشت، در حالی که سرنشینان عقب فضای مناسبی برای سر و پا برای خودرویی با اندازه i20 دارند.
فضای صندوق بار نیز معقول است و به 352 لیتر می رسد – این یک لیتر بیش از فولکس واگن پولو و یک جهش بسیار قابل احترام از صندوق بار 290 لیتری فورد فیستا است.

***

یک موتور برای هیوندای i20 وجود دارد و آن یک موتور 1.0 لیتری توربوشارژ سه سیلندر است. که دارای فناوری هیبریدی ملایم 48 ولتی برای کمک به کاهش مصرف سوخت است. این موتور 100 اسب بخار قدرت تولید می کند. و به صورت استاندارد به یک گیربکس شش سرعته دستی متصل می شود. البته یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه نیز به صورت اختیاری در دسترس است. با این حال، تریم N Line نسخه مخصوص به خود از این موتور را دریافت می کند که دارای 120 اسب بخار قدرت برای اسپرت بودن بیشتر است.
این یک موتور خوب است – برای استفاده در بزرگراه به اندازه کافی پرچرب و در اطراف شهر مفید است.
هیوندای i20 تمام اصول اولیه را برای راننذگی در شهر رعایت می کند. احتمالاً به همین دلیل است که شما به این نوع خودروها نگاه می کنید. فرمان آن سبک است، چرخش آن چشمگیر است و پارک کردن با آن بسیار آسان است. یک کلاچ سبک باعث می‌شود تا در ترافیک بدون دردسر شروع به کار کند. به‌علاوه یک سیستم هیبریدی ملایم بدون درز به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و افزایش اقتصاد کمک می‌کند بدون اینکه واقعاً متوجه آن شوید. اگرچه سیستم تعلیق ثابت به این معنی است که شما ضربه‌ها را کمی بیشتر از آنچه دوست دارید احساس خواهید کرد.
تو بزرگراه هم خوبه ولی فولکس واگن پولو برای سفرهای طولانی تر راحت تر است. اما هیوندای i20 قدرت کافی برای سبقت گرفتن آسان از آن را ارائه می دهد. هر چند نویز دارد، با صدای باد، لاستیک و جاده که همگی به طور قابل توجهی به داخل کابین فیلتر می شوند.
جایی که هیوندای i20 ممکن است شما را بیشتر غافلگیر کند در جاده های پرپیچ و خم است. سیستم تعلیق محکم منجر به لغزش کم و چسبندگی زیاد می‌شود.

برای کارشناسی رنگ به کجا مراجعه کنیم؟

یکی از سوالاتی که پیش از خرید خودروهای دست دوم ممکن است بپرسید این موضوع است که برای کارشناسی خودرو به کجا مراجعه کنیم. اگر ساکن شرق یا شمال شرق تهران هستید می توانید به صورت حضوری به مجموعه ما در حنفی کار مراجعه کنید. همچنین اگر ساکن استان تهران هستید می توانید با ثبت درخواست کارشناسی از ما بخواهید تا کارشناسان خود را برای انجام کارشناسی سیار خودرو به محل شما عزیزان اعزام کنیم.

همچنین شما عزیزان می توانید با خرید مینی دوره هوش خودرو اقدام به مشاهده دوره رایگان فروش کنید و خرید و فروش خودرو را به صورت رایگان آموزش ببینید.

لطفا امتیاز خود را ثبت نمایید.
0 0 امتیاز ها
Article Rating
عضویت
به من اطلاع بده
0 Comments
نظر برخط
مشاهده همه نظرات

با دوره هوش خودرو آشنا هستید؟

این دوره تنها دوره ی جامع در زمینه کارشناسی رنگ خودرو می باشد که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.
  • 02186120995
  • 09352821528
0
نظر خود را درباره این مقاله بیان کنیدx