خرید هیوندای النترا

هیوندای النترا

بررسی اجمالی

خرید هیوندای النترا. وقتی صحبت از رانندگی روزانه به میان می‌آید، هیوندای النترا به لطف مصرف سوخت رقابتی بهینه، فن‌آوری استاندارد ایمنی فراوان و امکانات رفاهی موجود انتخابی، یک انتخاب خوب است – انتخابی که با زیبایی ظاهری فراوان نیز همراه است. طراحی بیرونی سدان کامپکت کره‌ای چیزی است که می‌توانیم از آن قدردانی کنیم، همانطور که وسعت خط تولید مدل آن است. هیوندای قطعات مکانیکی مختلفی را با هم ترکیب کرده است – موتورهای چهار سیلندر، توربوشارژرها، موتورهای الکتریکی، گیربکس‌های دوکلاچه و CVT – برای ایجاد شش پیشنهاد مختلف از مدل پایه SE تا هیبریدی محدود. در حالی که النترا هم به خوبی مجهز است و هم به طور کلی خوشایند است، با این وجود فاقد قدرت رانندگی مانند خودروهای کوچک درجه یک مانند هوندا سیویک و مزدا 3 است.

چه چیزی برای سال 2023 جدید است؟

هیوندای الانترا شاهد چندین تغییر جزئی برای مدل سال 2023 و یک تجدید نظر قابل توجه است: حذف گزینه گیربکس دستی برای مدل N Line، که اکنون فقط با گیربکس DCT (گیربکس دوکلاچه) در دسترس است. هر دو N Line و SEL مجهز به بسته راحتی در حال حاضر با یک کلاستر استاندارد 10.3 اینچی دیجیتال سنج و همچنین یک صفحه نمایش 10.3 اینچی اطلاعات سرگرمی عرضه می شوند. علاوه بر این، مدل‌های بسته راحتی SEL به جای چرخ‌های 16، رینگ‌های 17 اینچی دریافت می‌کنند و بسته پرمیوم SEL دیگر ارائه نمی‌شود.

کارشناسی رنگ خودرو در تهران

موتور، گیربکس و عملکرد

پیشرانه استاندارد غیرهیبریدی الانترا یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی است که 147 اسب بخار قدرت و 132 پوند فوت گشتاور نه چندان هیجان انگیز را در زیر کاپوت مدل های SE و SEL تولید می کند. انتخاب مدل اسپورت N Line، حجم موتور را به 1.6 لیتر کاهش می دهد و یک توربوشارژر اضافه می کند، که در نتیجه 201 اسب بخار قدرت و 195 پوند فوت گشتاور تولید می شود.

مدل های هیبریدی همچنین از یک موتور 1.6 لیتری چهار دیگ استفاده می کنند اما به جای توربو با موتور الکتریکی جفت می شود. که منجر به قدرت کمی کمتر از موتور پایه در 139 می شود اما گشتاور بیشتری در 195 پوند فوت – برابر با خط N. موتور 2.0 لیتری پایه SE و SEL به یک CVT (گیربکس متغیر پیوسته) متصل می‌شود در حالی که مدل‌های N Line، Blue Hybrid و Limited Hybrid دارای DCT (گیربکس دوکلاچه) هستند. قابل ذکر است که N Line دارای یک DCT هفت سرعته در مقایسه با DCT شش سرعته هیبریدی است.

فضای داخلی، راحتی و صندوق

برای مطابقت با نمای بیرونی چشمگیر آن، کابین النترا کاملاً آینده نگر به نظر می رسد. داشبورد و کنسول میانی دور راننده می‌پیچند در حالی که سمت سرنشین رویکردی مینیمالیستی دارد. یک نوار LED منفرد دریچه هوای داشبورد را در عرض خودرو از ستون فرمان تا پانل درب سمت سرنشین دنبال می کند. حجم فضای سرنشینان سخاوتمندانه است. به ویژه در صندلی عقب، که به النترا کمک می کند تا با رقبای جادارتری مانند سنترا و فولکس واگن جتا رقابت کند. اگرچه آنقدرها که در عکس ها به نظر می رسد مجلل نیست. داخل آن مقدار زیادی پلاستیک سخت وجود دارد که در این کلاس قیمتی تعجب آور نیست. در آزمایش ما، النترا شش چمدان دستی را در صندوق عقب خود جای داد.

کارشناسی رنگ خودرو در تهران

اطلاعات سرگرمی و اتصال

یک صفحه نمایش دیجیتالی 10.3 اینچی اختیاری با صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی 10.3 اینچی دوم که از بالای داشبورد النترا بیرون می زند، وجود دارد. راه‌اندازی استاندارد اطلاعات سرگرمی یک نمایشگر مرکزی 8.0 اینچی و سنج‌های آنالوگ برای دسته ابزار است. جدیدترین رابط اطلاعات سرگرمی هیوندای در اینجا مرکز توجه است. Apple CarPlay و Android Auto هر دو استاندارد هستند، همانطور که اتصال Wi-Fi نیز وجود دارد. ویژگی تشخیص صدا به راننده این امکان را می دهد تا با بیان عباراتی خاص، مواردی مانند کنترل هوا یا صندلی های گرم شونده را تنظیم کند.

مرکز تخصصی اصالت رنگ حنفی شامل اطاق های نور حرفه ای جهت کارشناسی دقیق خودروها، جک بالابر جهت بررسی و کارشناسی دقیق زیر و بند ماشین و تعویض بودن و یا دو تیکه بودن و اصل بودن بدنه، استوک بودن قطعات خودرو، آسیب شناسی بدنه بررسی سالم بودن شاسی ها از طریق چشم و دستگاه، تست دیاگ و بررسی موتور و گیربکس بررسی سنسور ها و اصالت آپشن ها (اصلی یا غیر اصلی) می باشد.
جهت مشاهده دوره کامل هوش خودرو اینجا کلیک کنید.
جهت اطلاع از شرایط کارشناسی رنگ خودرو با شماره 09352821528 تماس بگیرید.
کتاب هوش خودرو را از دست ندهید! خرید کتاب هوش خودرو
کارشناسی رنگ خودرو در تهران

لطفا امتیاز خود را ثبت نمایید.
0 0 امتیاز ها
Article Rating
عضویت
به من اطلاع بده
0 Comments
نظر برخط
مشاهده همه نظرات

با دوره هوش خودرو آشنا هستید؟

این دوره تنها دوره ی جامع در زمینه کارشناسی رنگ خودرو می باشد که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.
  • 02186120995
  • 09352821528
0
نظر خود را درباره این مقاله بیان کنیدx