بررسی و خرید تویوتا راو 4

بررسی و خرید تویوتا راو 4

تویوتا راو 4

بررسی اجمالی

دلایل خوبی وجود دارد که چرا RAV4 یک پرفروش دائمی برای تویوتا است—این یک SUV کاربردی و کارآمد است که برای هر آدم عاقلی جذاب است RAV4 2023 . با فضای داخلی مناسب، قیمت پایه جذاب و آداب جاده ای معقول به سنت ادامه می دهد. یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری جلو یا هر چهار چرخ را از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به حرکت در می آورد.

شتاب تا حدودی ضعیف است، اما مصرف سوخت خوب است. پیشرانه هیبریدی و پلاگین هیبریدی نیز موجود است، اما ما آن مدل ها را جداگانه بررسی می کنیم. ظاهر خشن RAV4 این امکان را به آن می‌دهد که در بین 4Runners و Tacoma ظاهری زیبا داشته باشد، اما حتی توانمندترین مدل TRD Off-Road نیز نمی‌تواند آن را به مناطق دورافتاده‌تر آفرودهای خشن‌تر برساند. RAV4 در بهترین حالت خود برای انجام کارهای حومه شهر، مانند رفت و آمد روزانه و سفر به فروشگاه لوازم خانگی است. تویوتا مجموعه‌ای از فناوری‌های کمک راننده و ویژگی‌های اطلاعات سرگرمی مطلوب را به صورت استاندارد شامل می‌شود که به تقویت ارزش RAV4 نسبت به رقبای خود کمک می‌کند.

کارشناسی رنگ خودرو در تهران

چه چیزی برای سال 2023 جدید است؟

امسال تویوتا سیستم اطلاعات سرگرمی RAV4 را با سیستمی مدرن تر با صفحه نمایش بزرگتر تعویض کرده است. یک صفحه نمایش 8.0 اینچی جایگزین واحد استاندارد 7.0 اینچی سال گذشته در تریم های LE، XLE، XLE Premium و Adventure می شود. مدل های Limited و TRD Off-Road دارای صفحه نمایش 10.5 اینچی بزرگ تر هستند. جدیدترین رابط نرم افزاری تویوتا نسبت به سیستم خروجی زیباتر و شهودی تر است و قادر به به روز رسانی های هوایی است و اتصال بی سیم را برای Apple CarPlay و Android Auto فراهم می کند. یک صفحه نمایش 7.0 اینچی در کلاستر گیج اکنون استاندارد است، در حالی که یک نمایشگر 12.3 اینچی در مدل های XLE Premium و TRD Off-Road اختیاری است و در Limited استاندارد است.

موتور، گیربکس و عملکرد

RAV4 2023 از یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر 203 اسب بخاری همراه با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استفاده می کند. دیفرانسیل جلو استاندارد باقی می ماند، اما تویوتا اکنون انتخابی از سیستم های چهار چرخ متحرک را، بسته به تریم، ارائه می دهد. مدل Adventure مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک بود که می‌تواند در صورت نیاز برای بهبود مصرف سوخت، محور عقب را جدا کند. چهار سیلندر می‌تواند پر سر و صدا باشد، به خصوص در هنگام عبور از بزرگراه. RAV4 Hybrid – که به طور جداگانه مورد بررسی قرار گرفت – سرعت 60 مایل در ساعت 7.4 ثانیه‌ای حتی سریع‌تر را ثبت کرد.

کارشناسی رنگ خودرو در تهران

فضای داخلی، راحتی و صندوق

در داخل، RAV4 ارگونومی و فضای ذخیره سازی را در اولویت قرار می دهد. یک قفسه مفید روی داشبورد قرار گرفته و مکمل کنسول مرکزی بزرگ است. تریم پایه که LE نام دارد کاملاً اسپارتانه است و با صندلی های پارچه ای، فرمان پلاستیکی و کنترل آب و هوای تک منطقه ای دستی عرضه می شود.

در XLE پله‌آپ بعدی، تویوتا چند مزیت را به ارمغان می‌آورد، اما در XLE Premium چیزهای بیشتری وجود دارد، از جمله روکش‌های چرم مصنوعی، فرمان و دسته دنده با روکش چرمی، داشبورد دوخته شده و روکش شده و تکیه‌گاه بازو کنسول وسط. صندلی‌های عقب RAV4 به راحتی قابل جابجایی هستند و تا می‌شوند و تقریباً به صورت صاف جمع می‌شوند و کابین را برای بار باز می‌کنند. ما 10 چمدان دستی خود را پشت صندلی عقب و 22 چمدان را با آن تا شده قرار می دهیم. نیسان روگ در اینجا با RAV4 مطابقت داشت، اما سوبارو فارستر در هر متریک آن را با یک امتیاز شکست داد.

پیش از خرید تویتا راو 4 حتما بخوانید

حتما به این نکته توجه داشته باشید که پیش از خرید لازم است که خودرو خود را به مراکز کارشناسی برده تا از سلامت بدنه و فنی خودرو اطمینان حاصل کنید. شما عزیزان می توانید برای کارشناسی خودرو در تهران به سایت ما مراجعه کرده و با تکمیل فرم درخواست کارشناسی داشته باشید.

همچنین اگر خود شما عزیزان به یادگیری کارشناسی رنگ ماشین علاقه مند هستید و به دنبال یک شغل دوم پردرآمد هستید می توانید از طریق دوره هوش خودرو حنفی کار اقدام به کسب درآمد از طریق خرید و فروش و بازار خودرو ایران کنید.

همچنین اگر شما عزیزان به دنبال مقالات بیشتری در خصوص کارشناسی خودرو و آموزش های مربوط به آن هستید می توانید از طریق بلاگ سایت ما در حنفی کار اقدام به مطالعه مقالات بیشتر کنید. همچنین اگر به موضوعات بهترین پوشش خودرو و بررسی خودرو هیوندا i20 علاقه مند هستید می توانید از طریق عبارات لینک شده این مقالات را مشاهده کنید.

لطفا امتیاز خود را ثبت نمایید.
0 0 امتیاز ها
Article Rating
عضویت
به من اطلاع بده
0 Comments
نظر برخط
مشاهده همه نظرات

با دوره هوش خودرو آشنا هستید؟

این دوره تنها دوره ی جامع در زمینه کارشناسی رنگ خودرو می باشد که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.
  • 02186120995
  • 09352821528
0
نظر خود را درباره این مقاله بیان کنیدx