بررسی و خرید کمری

خرید کمری

خرید کمری

بررسی اجمالی خرید کمری

کمری یکی از پایه‌های اصلی در بخش سدان‌های سایز متوسط است که در سال‌های اخیر با استقبال جهانی از شاسی‌بلندها، نفوذ و فروش خود را از دست داده‌است. با این وجود، در حالی که بازار تغییر کرده است، کمری همچنان به عنوان اولین خودروهای سواری فروش در صدر جدول فروش قرار دارد، جایگاهی که در بیست سال گذشته حفظ شده است.

این خودرو دارای اعتباری است که به خوبی به دست آمده‌است و نسخه هیبرید شده‌ای را ارائه می دهد که مصرف سوخت استثنایی را به ارمغان می آورد. نسل کنونی کمری شیک است، به‌ویژه هنگامی که با پکیج Nightshade – که چرخ‌های برنزی را برای سال 2023 اضافه می‌کند – یا تریم اسپرت TRD انتخاب می‌شود. و در حالی که بسیاری از رقبای کمری، مانند هوندا آکورد و هیوندای سوناتا، به خط تولید چهار سیلندر رفته‌اند، سدان سایز متوسط تویوتا هنوز می‌تواند با یک V-6 اختیاری 301 اسب‌بخار داشته باشد. در حالی که رانندگی با آن به دور از یک ماشین هیجان‌انگیز است، اما ویژگی‌های ایمنی، موتورهای اقتصادی و فضای داخلی جادار آن را به یک خودروی شایسته و آسان برای زندگی روزانه تبدیل می‌کند.

کارشناسی رنگ خودرو در تهران

چه چیزی برای سال 2023 جدید است؟

برای سال 2023، بسته اختیاری Nightshade تریم SE، چراغ‌های جلو و عقب مشکی را اضافه می‌کند تا با پنجره مشکی جلو، اسپویلر عقب، درپوش آینه‌ها و نشان‌ها مطابقت داشته باشد. Nightshade همچنین دارای چرخ‌های 19 اینچی برنزی مات است که در کمال تعجب بر روی آن ظاهری نامناسب ندارند. بقیه سری کمری از فناوری کمک راننده بیشتری بهره می برند، از جمله نوربالای خودکار و دوربین رو به جلو که می تواند علائم جاده ای خاص را بخواند و آن ها را روی نمایشگر دیجیتال نشان دهد.

موتور، گیربکس و عملکرد

موتور چهار سیلندر استاندارد با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ابریشمی جفت می شود، اما مقدار شتاب آن ناامید کننده است. نسخه کم قدرت آن موتور با یک باتری و دو موتور الکتریکی کار می کند تا هیبریدی کمری را تامین کند که رانندگی هیجان انگیزتر از پیشرانه پایه نیست. گوهر واقعی این مجموعه، V-6 مخملی 301 اسب بخاری است که در مدل‌های XLE و XSE و همچنین نوع TRD موجود است. رانندگی کنترل‌شده و هندلینگ به طرز شگفت انگیزی پاسخگو دارد. فرمان وزن دلپذیری دارد و در هنگام پیچیدن بسیار قابل توجه است و هنگام مانور در پارکینگ سبک است. پدال ترمز کمری را حتی در مدل هیبریدی که در آن باید اصطکاک را با ترمز احیاکننده (جایی که انرژی حاصل از ترمز برای شارژ مجدد بسته باتری هیبریدی استفاده می‌شود) ترکیب کند، پاسخگوبوده و خیلی نرم نیست.

کارشناسی رنگ خودرو در تهران

فضای داخلی، راحتی و صندوق

ما کمری را هم در ظاهر XLE سطح بالا و هم در تریم SE آن رانده‌ایم. هر دو جادار و راحت هستند و XLE کاملاً لوکس است. با این حال، یک شکاف جدی در کیفیت متریال بین مدل‌های سطح پایه و نسخه‌های گران‌تر وجود دارد. و بخش مرکزی داشبورد با طراحی ساده خود باعث زدگی برخی از افراد شده‌است. کمری یک سدان بزرگ است و فضای بار و فضای داخلی زیادی هم در صندوق عقب و هم در کابین آن با صندلی عقب تاشده وجود دارد. در هر دسته ذخیره سازی بهترین نیست، اما به طور کلی، کاملاً رقابتی است. تویوتا باتری کمری هیبریدی را از صندوق عقب به زیر صندلی‌های عقب منتقل کرد. بنابراین مالکان هیبریدی مجبور نیستند ظرفیت حمل را فدای مایل بر گالن اضافی کنند.

اطلاعات سرگرمی و اتصال

سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی تویوتا – به نام Entune 3.0 – به صورت استاندارد در خط تولید کمری وجود دارد. و نسخه پیشرفته آن به عنوان یک آپشن موجود است. Entune دارای ویژگی‌های زیادی است و در آزمایش‌های ما به ورودی‌های کاربر به خوبی پاسخ می‌دهد، و سازگاری Apple CarPlay و Android Auto استاندارد هستند.

کمری را کجا کارشناسی ببریم؟

یکی از سوالاتی که پیش از خرید تویتا کمری ممکن است ذهن شما عزیزان را به خود درگیر کرده باشد این موضوع است که تویتا کمری را به کدام مرکز کارشناسی ببریم. توجه داشته باشید که با توجه به هزینه بالایی که برای خرید این ماشین باید پرداخت کنید مراجعه به یک مرکز کارشناسی تخصصی از ضرر شما جلوگیری می کند. شما عزیزان می توانید برای کارشناسی نه تنها این خودرو بلکه تمامی خودروهای ایرانی و خارجی یا به مرکز ما مراجعه کنید و یا با پر کردن فرم بخش درخواست کارشناسی سیار خودرو کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حاضر می شوند.

همچنین اگر خود شما به شغل کارشناسی رنگ خودرو علاقه مند هستید و به دنبال دوره کارشناسی رنگ خودرو هستید می توانید آموزش ها و دوره کارشناسی خودرو را مشاهده کنید. در دوره هوش خودرو ما علاوه بر مباحث کارشناسی خودرو هرآنچه که برای کسب درآمد بیشتر و یک شغل دوم پردرآمد نیاز دارید را به شما عزیزان آموزش داده ایم. شما پس از پایان دوره با اخذ مدرک کارشناسی خودرو می توانید به راحتی مشغول به کار شوید و کسب درآمد کنید. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما عزیزان کمال تشکر را داریم.

همچنین اگر به مطالعه مقالات کارشناسی خودرو علاقه مند هستید می توانید از بخش مقالات سایت ما بازدید نمایید. همچنین می توانید از مقالات مات کردن رنگ خودرو و تویوتا کرولا ۲۰۲۴ دیدن فرمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت نمایید.
0 0 امتیاز ها
Article Rating
عضویت
به من اطلاع بده
0 Comments
نظر برخط
مشاهده همه نظرات

با دوره هوش خودرو آشنا هستید؟

این دوره تنها دوره ی جامع در زمینه کارشناسی رنگ خودرو می باشد که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.
  • 02186120995
  • 09352821528
0
نظر خود را درباره این مقاله بیان کنیدx