"*" indicates required fields

خیالی آسوده با کارشناسی خودرو حنفی کار

با کارشناسی خودرو در زمان خرید از سلامت خودروی مدنظر اطمینان حاصل کنید و شب با خیالی آسوده بخوابید !

جهت روزرو نوبت کارشناسی با شماره 09352821528 تماس بگیرید

چرا کارشناسی حنفی کار ؟!

تجهیزات مدرن

یکی از مهم ترین موارد که در کارشناسی شما عزیزان تاثیر زیادی دارد، استفاده از تجـهـیـزات مـدرن اسـت. تجهیزات مدرن نتیجه دقیق تر و صحیح تری را نشان می دهد.

بررسی کامل خودرو

یکی از مهم ترین مواردی که وجه تمایز کارشناسی در حنفی کار بوده این است که ما تمامی اجزای خودروی شمـا را بـه صـورت دقـیـق کارشناسی می‌کنیم تا هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

کارشناسی در محل 

شما عزیزان در صورت تمایل می‌توانید درخواست کارشناسی در مـحـل داشـته بـاشـیـد. کارشناسان ما ظرف مدت 30 دقیقه در محل شما حاضر می شوند و کارشناسی را در سریع ترین زمان انجام می دهند.

کارشناسی اصالت

یکی از ویژه ترین خدمات ما در حنفی کار کارشناسی اصـالت خودرو اسـت. ما بیمه نامه، سند، گارانتی و سایر مدارک خودرو را برای شـمـا عـزیـزان بـرررسـی می‌کنیم.

بررسی کیلومتر

یکی از مهم ترین مواردی کـه ممـکـن اسـت مـورد دستکاری و کلاهبرداری قرار بگیرد کیلومتر خودرو است. ما صحت و میزان صحیح کیلومتـر خـودرو را بـررسـی می‌کنیم.

در کارشناسی خودرو حنفی چه کاری برای شما انجام می دهیم ؟

کارشناسی بدنه و شاسی خودرو

یکی از مهم ترین مواردی که در زمان خرید و فروش خودرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می توان گفت که بیش از 90 درصد خریداران در زمان خرید خودرو مورد بررسی قرار می دهند؛ وضعیت سلامت بدنه و شاسی خودرو است. خودرو شما هرچه از لحاظ آسیب دیدگی های بدنه سالم تر باشد به طبع قیمت بیشتری خواهد داشت. شناسایی برخی از آسیب دیدگی های بدنه واقعا کار دشواری است. اما نگران نباشید، هیچ آسیب دیدگی از چشمان تیز بین متخصصان ما پنهان نمی ماند.

کارشناسی فنی خودرو

یکی دیگر از مهم ترین بخش های هر خودرو قسمت های فنی است. اگر خودرو شما از نظر فنی دچار نقص باشد بدون شک باید زمان و پول خود را صرف تعمیر کرده و تمام وقت در تعمیرگاه های خودرو به دنبال مکانیک خوب برای درست کردن ماشینی که خریداری کرده اید باشید. بخش های فنی شامل قسمت های زیادی از جمله بخش موتوری خودرو، گیربکس و جلوبندی است.

در صورت وجود مشکل در هر یک از این بخش ها باید هزینه زیادی را برای سواری بپردازید. پس بهتر است که از کارشناسی فنی ماشینی که خریداری می کنید اطمینان حاصل کنید. 

ما تمامی موارد فنی را با به روزترین دستگاه های موجود در بازار بررسی می کنیم تا در زمان خرید شما عزیزان هیچ نگرانی در این خصوص نداشته باشید.

کارشناسی اصالت خودرو

چقدر درباره کلاهبرداری های بازار خودرو شنیده اید؟ نگران کننده نیست که بخواهید سرمایه خود را بدون اطلاع از اصالت چیزی که خریداری می کنید خرج کنید و در زمان فروش متوجه ایرادات بزرگی شوید که شما را با چالش های جدی روبه رو می کند؟

ممکن است خودروی گارانتی داری را خریداری کنید. اما آیا واقعا می توانید از صحیح بودن گارانتی و حفیفی بودن آن اطمینان حاصل کنید؟ خودرویی که خریداری می کنید تا چه زمانی بیمه فعال دارد؟ 

و از تمامی این موارد مهم تر، آیا مدارک خودرو دچار مشکلات حقوقی نیست؟ کارشناسان ما با بررسی تمامی این موارد خیال شما را از هر لحاظ آسوده خواهند کرد. پس نگران اصالت خودرویی که خریداری می کنید نباشید.

کارشناسی آپشن‌های خودرو

خودروهای امروزی از آپشن های بسیار زیادی بهره مند هستند. بدون شک قبل از خریداری خودرویی که مدنظرتان هست، آپشن های خودرو مورد نظر را بررسی می کنید. اما آیا در تخصص شما یا آشنایان شما و یا کارشناسان سطح پایین و متوسط بازار است که آپشن های خودرو شما را مورد بررسی قرار دهند؟

تیم حرفه ای کارشناسان ما حتی آپشن های خودرو را برای شما بررسی می کنند. هزینه تعمیر و یا نصب هر یک از این آپشن ها در صورت خرابی و کسر شدن از خودرو ممکن است هزینه زیادی برای شما داشته باشد. حتی عدم وجود این امکانات اضافی بر روی خودرو سواری را برای شما سخت تر می کند و سالم بودن آنها تجربه بی نظیری را از یک سواری برای شما رقم خواهد زد. پس حتما در زمان خرید به آپشن های خودرو توجه  داشته باشید.

انواع کارشناسی حنفی کار

کارشناسی در محل منزل یا کار شما

یکی از بزرگترین امکاناتی که مجموعه هلدینگ حنفی کار برای شما عزیزان در نظر گرفته، کارشناسی در محل است. با این خدمت نیازی نیست که در صورت دور بودن مسیر شما از مجموعه زمان خود را برای رانندگی بگذارید و به محل مجموعه مراجعه کنید. در این صورت کافی است در زمان درخواست کارشناسی اعلام کنید که نیاز به کارشناسی در محل دارید. در این صورت کارشناس ما ظرف مدت کمتر 30 دقیقه در هرکجای تهران در محل شما حاضر شده و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد بود.

کارشناسی در مرکز اصالت رنگ حنفی کار

شما عزیزان می توانید به منظور کارشناسی خودرو به محل مجموعه ما در خیابان سهروردی شمالی، خیابان سورنا، نبش نکیسا مراجعه کنید. در صورت مراجعه به مجموعه خودرو شما در اتاق نور مورد بررسی دقیق قرار می گیرد و به صورت جزئی تری خودرو شما کارشناسی می شود. همچنین وجود دستگاه های درجه یک و امکانات مجموعه کارشناسی خودرو شما بسیار دقیق خواهد بود.  لطفا پیش از مراحعه به مجموعه هماهنگی لازم را انجام دهید تا در صورت پر بودن اتاق نور در زمانتان صرفه جویی شود و معطل نشوید.

مراحل کارشناسی در محل کار یا منزل شما

تکمیل فرم و ثبت درخواست

در اولین گام برای دریافت خدمت کارشناسی در محل لازم است که فرم قرار گرفته جهت رزرو را تکمیل کنید.

بررسی و تماس پشتیبان

پس از بررسی های لازم کارشناسان ما در حنفی کار برای مشخص کردن زمان کارشناسی تماس می گیرند.

اعزام کارشناس به محل

در زمان مقرر شده کارشناس ما با تجهیزات لازم برای کارشناسی خودرو شما به محل اعزام  می شود.

کارشناسی خودرو شما

کارشناسی خودرو شما توسط کارشناس ما انجام شده و به شما مدرکی بابت کارشناسی خودرو تحویل می شود.