بهترین پوشش خودرو برای تگرگ کدام است؟

هر ساله ده ها هزار خودرو به دلیل خسارت تگرگ از بین می روند. آسیب تگرگ چیزی است که شما نمی خواهید زیرا ظاهر ماشین شما را خراب می کند. آنقدر که می گویید «تسلیم شدم و این ماشین را فوراً می فروشم». اما دیگر نگران نباشید زیرا روکش های ماشین برای این منظور اختراع شده اند تا به شما در رفع این مشکل کمک کنند.
اگر می خواهید در طولانی مدت از خودروی خود محافظت کنید، پوشش خودرو برای تگرگ ضروری است. به همین دلیل است که باید بیاموزید بهترین پوشش خودرو برای تگرگ چیست. اما نگران نباشید زیرا ما همه چیز را با جزئیات توضیح خواهیم داد. اگر به دنبال پوشش تگرگ برای ماشین خود هستید، دانستن تمام جزئیات به شما کمک زیادی می کند. شما به یک پوشش تگرگ نیاز دارید که کارا باشد و نه یک پوشش معمولی که در صورت بارش تگرگ در منطقه شما کمک چندانی نخواهد کرد.

پوشش خودرو برای تگرگ

تگرگ تکه های یخ زده ای هستند که با برآورده شدن شرایط آب و هوایی می ریزند. تگرگ معمولاً تقریباً در سراسر کره زمین می بارد. اما برخی مکان‌ها وجود دارند که تگرگ به طور منظم عامل آسیب است.
هزاران و هزاران خودرو در سال وجود دارد که در نهایت به دلیل تگرگ از بین می‌روند. نکته غم انگیز این است که تگرگ بسیار غیرقابل پیش بینی است و زمانی که انتظار ندارید باران شدیدی شروع به باریدن می کند و به ماشین شما آسیب می رساند.
تصور کنید به فروشگاه می روید و در حالی که در آنجا هستید تگرگ شروع به باریدن می کند و در حالی که بارندگی تمام می شود پارکینگ پوشیده از تگرگ است. برخی از این گلوله های یخی روی ماشین شما می ریزند و خط و خش ایجاد می کنند.
بیشتر ضربه ها توسط ماشین جذب می شود اما برخی از آن ها باعث آسیب ناشی تگرگ و ناهمواری روی رنگ می شود. شما متوجه این نوع آسیب ها خواهید شد مانند اینکه شخصی با یک جسم تیز به ماشین شما زده باشد و در فلز فرورفتگی ایجاد کند.
اگر تگرگ روی خودرو شما ببارد، احتمالاً ده ها از این آسیب تگرگ ها را روی کاپوت، سقف و صندوق عقب خود خواهید داشت. حتی کناره های خودرو نیز از برخی از این سنگ های یخی دور جان سالم به در نمی برند.
اما مهمترین چیز این است که شما آسیب نبینید، مشکل این است که ماشین از بین می رود اما همه چیز قابل تعمیر است. و اگر نمی خواهید آن را تعمیر کنید، باید با سرمایه گذاری در پوشش خودرو برای تگرگ از آن جلوگیری کنید.

انواع روکش خودرو

قبل از اینکه بخواهید وارد پروسه خرید شوید، چند نکته کلیدی وجود دارد که باید آن ها را روشن کنیم. شما باید بیاموزید که چه نوع پوششی برای خودرو خود نیاز دارید زیرا در بازار پوشش های زیادی وجود دارد که در برابر تگرگ محافظت می کنند. و باید بدانید که برای محافظت از خودرو در برابر این بلایای طبیعی کدام بهترین است. بنابراین، انواع پوشش تگرگ کدامند؟ بیایید دریابیم.

پوشش خودرو قابل حمل

این نوع روکش های خودرو در هنگام طوفان تگرگ یا سایر بلایای طبیعی سطح حفاظتی مناسبی را ارائه نمی دهند. این روکش ها بسیار سبک وزن هستند و می توان آن ها را در یک کیف کوچک قرار داد.
فرم کوچک آن ها باعث می شود برای گرد و غبار یا باران عالی عمل کنند. اما وقتی نوبت به گرمای شدید و تگرگ می رسد، کار زیادی انجام نمی دهند. به همین دلیل است که آن ها خوب نیستند زیرا در پایان روز به یک پوشش خودرو برای تگرگ نیاز دارید.

پوشش های اندازه آزاد

این روکش ها مشابه کاور قابل حمل خودرو هستند. آن ها هنگام طوفان تگرگ محافظت زیادی ارائه نمی دهند. این کاورها برای محافظت از خودرو در برابر نور خورشید یا سایر عناصر خوب هستند. اما وقتی نوبت به تگرگ می رسد، کار زیادی انجام نمی دهند.
همانطور که از نامشان مشخص است، آن ها یک تناسب عمومی هستند به این معنی که روی هیچ ماشینی قرار نمی گیرند و باید طول ماشین خود را جستجو کنید و ببینید آیا طول روکش مطابقت دارد یا خیر.

پوشش سفارشی

این روکش ها مشابه نمونه های عمومی هستند. تفاوت این است که آن ها برای وسیله نقلیه شما مناسب هستند. آنها با در نظر گرفتن ماشین شما طراحی شده اند و هر ذره از آن را پوشش می دهند.
نکته منفی این است که هنگام تگرگ محافظت زیادی ارائه نمی دهند. به همین دلیل است که نباید آن ها را گزینه خوبی در نظر بگیرید.

روکش ماشین بادی

کاورهای بادی خودرو مواردی هستند که وقتی به دنبال روکش خودرو برای تگرگ هستید باید دنبال آن ها باشید.
آن ها بادی هستند به این معنی که با هوا باد می شوند و لایه ای محافظ بین پوشش و وسیله نقلیه ارائه می دهند و به عنوان یک بالشتک عمل می کنند. ارائه حفاظت عالی در این فرآیند و محافظت از ماشین شما در برابر بیش از 99٪ آسیب.
نکته منفی این است که آنها باید به پریز برق وصل شوند و اگر ماشین خود را در مکانی دور از منبع برق پارک کنید، کاربردی نیستند.

روکش چتری خودرو

نوع پوشش چتری آخرین نوع پوششی است که در این قسمت قصد داریم به آن بپردازیم. روکش های چتری شبیه چادری است که روی ماشین خود نصب می کنید. آنها از مواد بسیار بادوام ساخته شده اند که در هنگام تگرگ و آسیب تگرگ محافظت عالی ارائه می دهند.
نکته منفی این است که نصب آنها زمان زیادی می برد و در دراز مدت کاربردی نیستند.

بهترین پوشش های موجود برای تگرگ و جلوگیری از آسیب دیدگی بر اثر تگرگ

اکنون به قسمت مهم رسیدیم و آن 7 انتخاب برتر ما در مورد پوشش های ضد تگرگ است. ما قصد داریم تمام جزئیاتی را که برای شما مهم است فهرست کنیم تا دیدگاه خوبی از سرمایه‌گذاری پولی که به سختی به دست آورده‌اید داشته باشید. بنابراین، بیایید به بررسی ها بپردازیم.

1. پوشش های محافظ تگرگ

به یاد داشته باشید که قبلاً در مورد پوشش های تگرگ بادی صحبت کردیم؟ این همان چیزی است که ما در مورد آن صحبت می کردیم.
آنها به گونه ای طراحی شده اند که 100٪ محافظت در برابر تگرگ را ارائه می دهند. مهم نیست که در کجای دنیا باشید، این پوشش های تگرگ به طور کامل از وسیله نقلیه شما محافظت می کنند.
نحوه کار بسیار ساده است. محافظ تگرگ را روی وسیله نقلیه خود قرار می دهید و پوشش شروع به باد شدن می کند و ماشین شما را شبیه یک بالن غول پیکر می کند. این امر باعث پوشش کامل هر ذره از آن می شود.
پوشش از مواد بسیار بادوام ساخته شده است که می تواند در برابر تگرگ مقاومت کند و آسیب نبیند. کاور در 6 اندازه مختلف برای وسیله نقلیه ای که قصد نصب آن را دارید ارائه می شود.

2. محافظ تگرگ ALTINDAL برای SUVs

این محصول دیگری است که به طور خاص با در نظر گرفتن محافظت در برابر تگرگ طراحی شده است. اگر از یک SUV بزرگ با اندازه بسیار بزرگ استفاده می کنید، این محصول عالی است. همچنین استفاده در خودروهای سدان نیز امکان پذیر است.
طول کلی آن 6 متر یا 20 فوت است که آن را برای هر وسیله نقلیه بزرگی عالی می کند.
این محافظ از مواد ویژه محافظ، اتیلن-وینیل استات ساخته شده است. این سه لایه با هم لمینت شده اند و دوام پوشش را با حاشیه زیادی بهبود می بخشد. این پوشش 6 میلی متر ضخامت دارد و می تواند به راحتی تگرگ های متوسط تا بزرگ را از بین ببرد. همانطور که سازنده ادعا می کند. محافظ تگرگ ALTINDAL حدود 70 درصد از آسیب را محافظت می کند. این عالی نیست اما بد هم نیست با توجه به اینکه متوسط طوفان های تگرگ کوچک تا متوسط هستند.
همچنین نیازی به نگهداری زیادی ندارد و بسیار آسان است که فقط در چند دقیقه روی هر وسیله نقلیه ای سوار شود. سپس می توانید آن را با تسمه محکم کنید و می توانید بروید.
این کاور شش فوت طول دارد، به این معنی که قادر به پوشش برخی از کامیون‌های فول سایز و شاسی‌بلندهای فوق‌العاده بزرگ با طول 23 فوت نیست. بنابراین، اگر یکی از این کامیون ها را دارید، باید توجه داشته باشید.

3. کاور MASTER GOLD SHIELD CAR COVER

این کاور خودرو توسط برند CoverMaster تولید شده است. اگر از کوروت استفاده می کنید بسیار مناسب است و برای همه مدل های کوروت از C1 تا مدل C7 مناسب است.
این روکش یک روکش سه لایه است که از پلی پروپیلن پلاس ساخته شده است. 100% ضد آب است و اجازه نمی دهد یک قطره آب به ماشین شما برسد.
این ماده همچنین نرم است و به رنگ آسیب نمی رساند یا باعث اکسیداسیون و تجمع آب روی خودرو نمی شود.
همانطور که سازنده ادعا می کند، این پوشش در برابر برف، باران، یخ، اشعه UV و تگرگ محافظت می کند. اما سطح محافظت این پوشش خودرو در برابر تگرگ جای سوال دارد زیرا کاملا نازک است و ضربه های گلوله های تگرگ را جذب نمی کند.
اما بهتر از این است که خودرو را بدون محافظت در برابر آب و هوا و عواملی که به وسیله نقلیه شما آسیب می رسانند رها کنید. پوشش در برابر تگرگ های کوچک تا متوسط محافظت می کند. اما اگر تگرگ بزرگ وجود داشته باشد، حفاظت آن تضمین نشده است. به همین دلیل است که اگر در مکانی زندگی می‌کنید که تگرگ بزرگ می‌بارد، بهتر است محصولات قبلی را که در این مقاله بررسی کرده‌ایم در نظر بگیرید.

4. کاور کامیون 6 لایه KAKIT

کاور 6 لایه کامیون KAKIT یکی دیگر از پوشش های در نظر گرفته شده برای کامیون ها و خودروهای سایز بزرگ یا SUV است. با در نظر گرفتن این وسایل نقلیه طراحی شده است و اگر قصد دارید آن را روی یک وسیله نقلیه کوچکتر نصب کنید، ممکن است با مشکل مواجه شوید زیرا پوشش بسیار بزرگ است.
همانطور که از نامش پیداست از 6 لایه مواد مختلف ساخته شده است. سازنده ادعا می کند که این روکش بسیار نرم است و به رنگ آسیب نمی زند. از نظر محیط زیستی ایمن است و از ماشین شما در برابر نورهای مضر UV محافظت می کند. این کاور همچنین ضد آب است و اجازه نمی دهد آب وارد خودرو شما شود و آسیبی به آن وارد شود.
دارای قفل های ضد سرقت و یک کیسه ذخیره سازی است که می توانید تا زمانی که به آن نیاز دارید آن را ایمن نگه دارید. کاور را می توان به راحتی در عرض چند دقیقه نصب کرد و با تسمه محکم می شود.
جنبه خوب این کاور این است که همانطور که اشاره کردیم ضد سرقت است و همچنین دارای 1 سال گارانتی است که در صورت خرابی می توانید از آن استفاده کنید.
تنها اشکال این است که این پوشش ممکن است توانایی کامل جلوگیری از آسیب تگرگ را نداشته باشد. نسبتاً نازک است و تگرگ می تواند به فلز آسیب برساند. روکش خودرو می تواند از ایجاد آسیب تگرگ های کوچک و متوسط جلوگیری کند. اما وقتی صحبت از قطعات بزرگ به میان می‌آید، نمی‌تواند فایده‌ای داشته باشد و به ضربه‌ها اجازه عبور می‌دهد. به همین دلیل است که اگر به دنبال پوشش خودرو برای تگرگ با اندازه های بزرگتر هستید، باید گزینه های دیگری را در نظر بگیرید.

5. پوشش 30 لایه ICARCOVER CUSTOM FIT

iCarCover یکی از برندهایی است که بازخورد بسیار خوب و امتیاز تقریباً بی عیب و نقص دارد. این کاور ساخته شده توسط iCarCover یک پوشش سفارشی است و از هر نظر کاملا با خودروی شما مطابقت دارد. ماشین شما بدون مشکل از بالا به پایین پوشیده می شود.
روکش آن ها برای همه خودروهایی که بین 206 تا 215 اینچ هستند مناسب است. این بدان معنی است که این پوشش برای هاچ بک های معمولی، کوپه ها و سدان ها عالی خواهد بود.
روکش خودرو از پلی استر ساخته شده است که آن را بسیار انعطاف پذیر و بادوام می کند. همانطور که ادعا می کنند 100٪ ضد آب است. روکش سفارشی است که به این معنی است که 99٪ از وسیله نقلیه شما را از عناصر پوشش می دهد. دارای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش است و جنس آن نرم است که به این معنی است که سطح وسیله نقلیه شما را خراش نمی دهد.
همچنین دارای محافظ ضد سرقت است و همچنین همراه با یک کیف زیبا ارائه می شود که می توانید در مواقعی که به آن نیاز ندارید، روکش خودرو را در آن قرار دهید. روکش دارای 7 سال گارانتی می باشد که برای کاور خودرو یک رکورد محسوب می شود.
اما این روکش خودرو نقاط ضعفی نیز دارد. این روکش خودرو از پلی استر ساخته شده و نسبتا نازک است. این به طور خاص به عنوان پوشش خودرو برای تگرگ طراحی نشده است و در صورت وجود تگرگ با اندازه متوسط تا بزرگ ممکن است از خودروی شما محافظت نکند.
به همین دلیل است که اگر محافظت در برابر تگرگ اولویت اصلی است، باید گزینه های دیگری را در نظر بگیرید. اگر از محافظت ضعیف در برابر تگرگ ناراحت نیستید، این روکش خودرو گزینه مناسبی برای شماست.

6. LEADER ACCESSORIES PLATINUM GUARD GRAY 7 LAYER UNIVERSAL COVER

این روکش Leader Accessories پوششی عالی برای استفاده سبک است. منظور ما از سبک وزن، استفاده از آن در گاراژ یا بیرون برای محافظت از ماشین شما در برابر باران یا نور UV است. همانطور که سازنده ادعا می کند برای استفاده داخلی و خارجی مناسب است.
پوشش دارای 7 لایه مختلف مواد است که به محافظت از خودرو کمک می کند. مواد پایه نرم است، به این معنی که در هنگام نصب و برداشتن پوشش از روی وسیله نقلیه خود، از رنگ در برابر خراش محافظت می کند. دارای محافظت فوق العاده در برابر اشعه ماوراء بنفش است و همچنین از ماشین در برابر کثیفی و سایر زباله های موجود در هوا محافظت می کند.
ضد باد است و در صورت وزش باد شدید در منطقه پرواز نمی کند. یک کیسه ذخیره سازی نیز به همراه دارد. این روکش خودرو برای خودروهای سدان و هاچ بک مناسب است. اگر بخواهید آن را روی یک ماشین فول سایز نصب کنید، نمی توانید این کار را انجام دهید.
یکی دیگر از اشکالات محافظت در برابر تگرگ است. این کاور خودرو برای تگرگ نیست. این روکش نسبتاً نازک است و از خودرو در برابر تگرگ متوسط یا بزرگ محافظت نمی کند. اما اگر به پوششی نیاز دارید که خودرو را از آفتاب و گرد و غبار محافظت کند، این خرید عالی است.

7. OXGORD EXECUTIVE STORM PROOF CAR COVER

پوشش دیگری که هنگام طوفان و سایر رویدادهای طبیعی که می تواند به خودرو آسیب برساند، محافظت نسبتاً مناسبی ارائه می دهد. کاور نیز ضد گرد و غبار است و اجازه ورود گرد و غبار به خودرو را نمی دهد. برای خودروهایی که می‌خواهید در انباری طولانی‌مدت به خوبی محافظت شده و از عوامل مخفی نگه دارید، عالی است.
همانطور که ادعا می کنند پوشش آنها یک پوشش 7 لایه است که در برابر آب مقاوم است. لایه زیرین از مواد نرمی ساخته شده است که ایمنی رنگ شما را تضمین می کند. روکش همچنین به خودرو اجازه تنفس می دهد و نقاط مرطوبی را ایجاد نمی کند که می توانند زنگ بزنند.
نقطه ضعف این پوشش محافظت نسبتاً ضعیف در برابر تگرگ است. این پوشش خودرو برای تگرگ نیست و از برخورد تگرگ های با اندازه متوسط و بزرگ جلوگیری نمی کند.

شما عزیزان اگر به موضوعات کارشناسی خودرو و دوره کارشناسی خودرو علاقه مند هستید می توانید از طریق دوره آموزش کارشناسی رنگ خودرو در سایت ما اقدام به یادگیری این مهارت کنید. همچنین پس از دوره می توانید مدرک کارشناسی خودرو را دریافت کرده و از این طریق اقدام به کسب درآمد کنید.

لطفا امتیاز خود را ثبت نمایید.
0 0 امتیاز ها
Article Rating
عضویت
به من اطلاع بده
0 Comments
نظر برخط
مشاهده همه نظرات

با دوره هوش خودرو آشنا هستید؟

این دوره تنها دوره ی جامع در زمینه کارشناسی رنگ خودرو می باشد که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.
  • 02186120995
  • 09352821528
0
نظر خود را درباره این مقاله بیان کنیدx