تبریک میگم بهت !

خوندن این صفحه 5 دقیقه وفتت رو میگیره ولی می ارزه رویاهات رو زندگی کنی.

ما در دوره هوش خودرو قصد داریم به شما تکنیک ها و قواعدی را آموزش بدیم که چطور بدون داشتن حتی کوچیک ترین سرمایه شروع به خرید و فروش و کارشناسی خودرو کنید.

چرا دوره هوش خودرو … ؟!

چند تا سوال می پرسم خودت جواب بده …!

از چه شغلی میشه بدون سرمایه ظرف دو ماه به درآمد بالای 100 میلیون رسید؟ با هوش خودرو می تونی بدون هیچ سرمایه ای به درآمدهای بالا توی بازه زمانی خیلی کوتاه برسی.

از زمان پایه گذاری اولین خودرو مدرن جهان در سال 1886 توسط کارل بنز تا همین امروز خرید و فروش خودرو رو به افزایش بوده و مردم به دنبال راحتی در حمل و نقل هستند. آیا شغلی را میشناسی که در این بازه تغییری نکرده باشد؟ خرید و فروش خودرو یک شغل دائمی بوده که هیچ وقت از بین نمی رود و شما همیشه می توانید از این طریق اقدام به کسب درآمد کنید.

می دونستی دوره آنلاین هوش خودرو انتهای مسیر نیست و شما این امکان را داری که با گذروندن دوره های بالاتر مدرک دانشگاهی بگیری؟ چقدر باید وقت میذاشتی درس می خوندی کنکور میدادی تا مدرک دانشگاه امیرکبیر تهران رو بگیری؟ بعد از گذروندن دوره جامع حضوری و آنلاین هوش خودرو مدرک بین المللی آسیب شناسی خودرو از دانشگاه امیرکبیر که قابل ترجمه هم هست را دریافت می کنید.

دوره ای رو میشناسی که بتونه در عرض دو ماه شما رو به درآمد دلخواهت برسونه ؟ با هوش خودرو نهایتا تا 2 ماه بعد دوره به درآمد میرسی و می تونی آرزوهایی که همیشه برات دور از باور بوده رو تجربه کنی.

دوره هوش خودرو رو می تونی نصفه شب که همه خوابیدن یا اول صبح قبل از شروع کارت نگاه کنی و درست در همین زمان که هیچ کسی به فکر رشدش نیست شما بزرگ ترین گام هایی که برای ثروتمند شدن نیاز داری رو طی کنی.

تا حالا شده بخوای مسافرت بری ولی بخاطر تعهدات کاری که داری نتونی همراه خانوادت باشی؟ چندبار تا حالا مهمونی ها و دورهمی ها رو نرفتی چون کارت محدودیت زمانی برات ایجاد میکرده؟ با مهارت های معامله گری که در دوره هوش خودرو یاد می گیری دیگه هیچ وقت محدودیتی نداری.

آیا غیر از اینه هر دوره ای رو تهیه کنی اگر آپدیت جدیدی داشته باشه باید مجدد هزینه کنی و دوره جدید رو خریداری کنی؟ دوره هوش خودرو 4 ساله دائما با توجه به نیازهای دانش پذیرها و بازار خودرو ایران مهارت های جدید رو در اختیار دانشجوهای دوره به صورت رایگان قرار میده . پس هر مهارت جدیدی که لازم باشی یادبگیری رو ما به صورت رایگان به سرفصل های دوره اضافه می کنیم و دیگه نیاز نیست برای این مهارت ها پولی پرداخت کنی.

مطمئنا مشاغلی رو دیدی که به سن و سال محدود هستند. اگر به شما بگم فرقی نمی کنه که دانشجو باشی، کارمند یا بازنشسته؛ اول جوونیت باشه یا اول میانسالی، هنوز هم برای ثبت نام توی این دوره شک داری؟

می دونستی بعد دوره از شما تا مرحله حرفه ای شدن حمایت می کنیم ؟ حمایت ما هیچ محدودیتی نداره . شما عزیزان حتی می تونید با خود ما کار کنید و با معامله انجام بدید تا حرفه ای این بازار بشید. ما همه جوره شما رو حمایت میکنیم . حتی ممکنه لازم باشه بعد از اینکه وارد بازار شدی، نیاز به مشاوره داشته باشی. یا به یه مشکل حقوقی یا فنی برخورد کرده باشی، از یه آدم حرفه ای توی این بازار مشاوره بگیری. اولویت مشاوره های مجموعه ما همیشه با دانشجوهای دوره ها هست. تا خدایی نکرده متضرر نشی و به مشکل بر نخوری …

تا الان از شخص ثروتمندی پرسیدی که چطور پولدار شدی؟ چکاری کردی که درآمدت زیاد شده؟ قطعا خیلی از اواقات دوست داشتی جای این افراد باشی و از تو سوال بشه که چطور پولدار شدی؟ ما علاوه بر مهارت های معامله گری، کارشناسی و مباحث حقوقی به شما ذهنیت و مهارت‌های لازم برای  ورود به دنیای معامله گران ثروتمند رو از طریق مهارت تسلط بر روابط به شما آموزش میدیم. چون اطمینان داریم شما به درآمدهای بالا خواهید رسید.

در هوش خودرو چه مواردی را یاد می گیرم ؟

بدون شک یکی از مهم ترین بخش های هر معامله توانایی فروشنده و مهارت های فروش هست. استاد حنفی به صورت کامل تمامی این مهارت ها را به شما آموزش می دهند. داشتن مهارت های فروش می تواند حاشیه سود شما را بیشتر کند و مهارت های متقاعد سازی به شما عزیزان کمک می کند که راحت تر بتوانید مشتری خودر را متقاعد کنید و معامله را انحام دهید و به درآمد برسید.
 

اگر نتوانید اعتماد مشتری را به دست بیاورید بدون شک هرچه سعی و تلاش کنید، مشتری از شما خرید نمی کند. اعتماد پایه اصلی خرید و فروش است. در دوره هوش خودرو صفر تا صد اینکه چطور می توان اعتماد سازی انجام داد را به شما عزیزان آموزش داده ایم.

یادگیری کارشناسی خودرو مزیت های زیادی برای شما داره؛ اولین مزیت یادگیری کارشناسی خودرو این است که زمانی که قصد خرید و فروش خودرو را دارید، دیگر نیازی به ژرداخت هزینه کارشناسی ندارید و خود شما می توانید این مبلغ را دریافت کنید. دومین مزیت که از اهمیت بسیار بالایی برخودار هست، این است که شما از سلامت خودرویی که خریداری می کنید اطمینان خواهید داشت.

اگر به مباحث مالیاتی و حقوقی آشنایی نداشته باشید ممکن است کلاهبرداران شما را فریب دهند و ضرر کنید و با مشکلات زیادی مواجه شوید به همین منظور لازم است این موارد را آموزش ببینید. ما در دوره تمامی موارد حفوفی و مالیاتی خودرو را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

 

زبان بدن مشتری در زمان خرید بسیار مهم است. شما از زبان بدن مشتری می توانید متوجه این موضوع بشوید که آیا مشتری قصد خرید دارد یا نه.  داشتن فن بیان مناسب به شما کمک می کند که بتوانید به راحتی مشتری را متقاعد کرده و شبکه سازی را به بهترین نحو انجام دهید و رضایت مشتری را جلب کنید.

 

مشتری شما برای مشتری جدید می آورد. ایجاد یک شبکه پولسازی به شما کمک می کند که بتوانید هر روزه مشتریان بیشتری داشته باشید و خرید بیشتری را تجربه کنید.

 

یکی از مهم ترین مهارت های افراد ثروتمند، داشتن مهارت ارتباطی است. کاریزماتیک بودن و جذاب بودن، توانایی برنده شدن در مذاکرات و روابط؛ یک امر کاملا اکتسابی است. ما در دوره هوش خودرو نه تنها به موارد فنی و کارشناسی، معامله گری و مباحث حقوقی پرداخته ایم؛ بلکه به حرفه ای شدن شما و ورود به دنیای افراد ثروتمند هم توجه داشته ایم و هر مهارتی که برای این کار لازم دارید را در اختیارتان گذاشته ایم.

نتایج برخی از شرکت کنندگان

دوست من رسیدی به آخر این صفحه . می تونی روی دکمه کلیک کنی و زندگیت رو تغییر بدی یا می تونی این صفحه و این لحظه رو ندید بگیری و به زندگی قبلیت ادامه بدی. تصمیم با توعه!