4 دلیل اینکه باتری فوب کلید خودرو شما خیلی سریع تخلیه می شود.

باتری فوب کلید خودرو

در حالت ایده آل، شما باید هر 1 تا 3 سال یکبار باتری کلید خودرو خود را تعویض کنید. اما متأسفانه، همیشه اینطور نیست. حتماً شنیده اید که افراد اطراف شما هر چند ماه یا چند هفته یک بار باتری های خود را تعویض می کنند، درست است؟ آیا باتری فوب کلید خودرو شما خیلی سریع از آنچه که باید تمام شده است؟ این ممکن است به دلایلی باشد که عبارتند از:

شما کلید فوب را برای مدت طولانی در محدوده نزدیک اتومبیل رها می کنید.

هنگامی که کلید خودرو شما در محدوده ماشین (30 تا 50 متر) باشد، در ارتباط دائمی با ماشین خواهد بود، بنابراین باتری آن سریعتر از حد انتظار تخلیه می شود.
یک مثال کلاسیک زمانی است که بعد از پارک کردن ماشین خود در گاراژ، دائماً کلیدها را در سرسرا کنار درب گاراژ می گذارید. از آنجایی که کلید و خودرو در ارتباط دائمی خواهند بود، باتری شما به سرعت کم می‌شود.
برای جلوگیری از این امر، کلیدها را از محدوده خودرو دور نگه دارید.
اگر غیرممکن است، ویژگی Keyless را فعال کنید. به این ترتیب ریموت شما خاموش می شود و در نتیجه در مصرف باتری صرفه جویی می کنید.

کلید شما یک اتصال نادرست داخلی دارد.

اگر مدت زیادی است که کلید خودرو را در اختیار داشته اید یا چندین بار از دستتان افتاده است، این احتمال وجود دارد که اتصال داخلی نادرست داشته باشید که باتری را خالی می کند.
همچنین این احتمال وجود دارد که مدار کلید خورده شده باشد، به خصوص اگر در مناطق مرطوب زندگی می کنید یا اگر کلید را چندین بار در آب انداخته باشید.
تا زمانی که حرفه ای نیستید، سعی نکنید اتصال نادرست داخلی را برطرف کنید زیرا فقط باعث ایجاد مشکلات بیشتر از آنچه در حال حاضر وجود دارد، می شوید. راه درست این است که فوب توسط یک متخصص بررسی شود. حتی اگر بتوانید فوب را به مرکز خدمات خودروی خود ببرید و در آنجا چک کنید، بهتر خواهد بود.
برای جلوگیری از خوردگی جاکلیدی در آینده، از انداختن آن در آب خودداری کنید. باید سعی کنید تا حد امکان آن را خشک نگه دارید و در صورت خیس شدن با عجله حرکت کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را خشک کنید. حتی باید قبل از استفاده مجدد به آن زمان بدهید تا هوا خارج شود.

شما FOB کلید را در معرض شرایط سخت قرار می دهید.

برای دارندگان خودرو غیرعادی نیست که کلیدهای خود را روی داشبورد قرار دهند. در حالی که فوب‌ها در مجاورت روشنایی قرار دارند، اغلب در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند که نشان داده شده است به میزان قابل توجهی در تخلیه باتری کمک می‌کند.
برای محافظت از باتری خود، کلید را همیشه در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید. همچنین هرگز نباید کلید را در ماشین داغ رها کنید.

 

شما از باتری های تقلبی استفاده می کنید.

مانند هر کالای تقلبی دیگری، باتری های کلید تقلبی خیلی سریعتر از آنچه باید خالی می شوند. اگر باتری‌های شما خیلی سریع از بین می‌روند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که یک برند دیگر را امتحان کنید.
به یاد داشته باشید که بهتر است باتری های گران قیمت اما بادوام بخرید تا باتری های ارزان قیمت که پس از چند ماه یا چند هفته استفاده از بین می روند. به عنوان یک قاعده کلی، باتری های خود را از یک فروشگاه معتبر و با سابقه ثابت خریداری کنید.

کلید خودرو

نکته مهم در خصوص بررسی باتری FOB کلید

اگر قصد خرید خودرو را دارید و می خواهید خودرو را کارشناسی کنید. یا از یک کارشناس خودرو بخواهید که خودرو شما را کارشناسی کند؛ می توانید در زمان کارشناسی از این کارشناس بخواهید که FOB کلید شما را نیز مورد بررسی قرار دهد. همچنین اگر در حال خرید خودرو هستید و زمان مراجعه به مراکز کارشناسی خودرو را ندارید می توانید از خدمات کارشناسی در محل ما در مجموعه حنفی کار استفاده کنید.

مرکز تخصصی اصالت رنگ حنفی شامل اطاق های نور حرفه ای جهت کارشناسی دقیق خودروها، جک بالابر جهت بررسی و کارشناسی دقیق زیر و بند ماشین و تعویض بودن و یا دو تیکه بودن و اصل بودن بدنه، استوک بودن قطعات خودرو، آسیب شناسی بدنه بررسی سالم بودن شاسی ها از طریق چشم و دستگاه، تست دیاگ و بررسی موتور و گیربکس بررسی سنسور ها و اصالت آپشن ها (اصلی یا غیر اصلی) می باشد.

جمع بندی

امیدواریم که از مطالعه این مقاله نهایت استفاده را ببرید. اگر شما عزیزان به مباحث فنی و کارشناسی خودرو علاقه مند هستید می توانید از دوره کارشناسی خودرو ما در مجموعه حنفی کار استفاده کنید تا علاوه بر مباحث کارشناسی خودرو معامله گری بازار خودرو را بیاموزید. همچنین اگر در حال حاضر امکان هزینه کردن برای شما عزیزان وجود ندارد، می توانید از طریق مینی دوره هوش خودرو که آموزش رایگان کارشناسی خودرو است استفاده نمایید. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما عزیزان کمال تشکر را داریم.

اگر به مطالعه مطالب آموزشی رایگان در خصوص بررسی فنی خودرو و به ویژه علت دود سیاه و مصرف زیاد بنزین کاربراتور علاقه مند هستید این مطلب از سایت ما را مطالعه نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت نمایید.
0 0 امتیاز ها
Article Rating
عضویت
به من اطلاع بده
0 Comments
نظر برخط
مشاهده همه نظرات

با دوره هوش خودرو آشنا هستید؟

این دوره تنها دوره ی جامع در زمینه کارشناسی رنگ خودرو می باشد که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.
  • 02186120995
  • 09352821528
0
نظر خود را درباره این مقاله بیان کنیدx