10 چیزی که همه در مورد رنگ اتومبیل اشتباه می کنند

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اگر در مورد آن فکر کنید، دلایل مختلفی وجود دارد که می توانید ماشین خود را مجدد رنگ کنید. برای شروع، ممکن است رنگ اتومبیل شما در طول سال ها آسیب دیده‌باشد. به عنوان مثال، ممکن است کمی پوسته شدن، خراشیدگی، بریدگی یا ترک خوردگی رنگ در قسمت بیرونی وجود داشته باشد. این می تواند به دلیل آسیب ناشی از آتش سوزی، لکه ها، ریختن‌نوشیدنی یا حتی تگرگ باشد.
در همین حال، رنگ آمیزی ماشین شما نیز یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از ایجاد زنگ زدگی در ماشین شما است. همانطور که گزارشی توضیح داده‌است، این امر به ویژه در بین خودروهای قدیمی اتفاق می افتد، به خصوص زمانی که آن ها به طور منظم از جاده هایی عبور می کنند که برای یخ و برف زمستانی نمک‌زده شده‌اند.
رنگ اتومبیل

از سوی دیگر، ممکن است بخواهید به دلایل زیبایی شناسی خودرو خود را مجدداً رنگ آمیزی کنید. شاید، شما بخواهید که شخصیت شما در سراسر وسیله نقلیه شما نشان داده‌شود و بدرخشد. در این مورد، ممکن است یک کار رنگ سفارشی خاص را انتخاب کنید، کاری که حتی ممکن است با رنگ های دو رنگ سفارشی، برگردان ها یا گرافیتی همراه باشد.
همانطور که می بینید، دلایل مختلفی برای رنگ آمیزی مجدد ماشین شما وجود دارد. صرف نظر از دلیل خودتان، مطمئناً به شما کمک می کند تا قبل از اینکه ماشین خود را به مغازه بفرستید، اطلاعات صحیح تری در مورد رنگ آمیزی خودرو داشته باشید.
برای اطمینان از انجام این کار، ما 10 موردی را که مردم اغلب در مورد رنگ خودرو اشتباه می کنند را آورده‌ایم.

اشتباه: مدفوع پرنده نمی تواند به رنگ ماشین آسیب برساند.

مطمئناً، گاهی اوقات پرندگان بالای سر خودرو پرواز می کنند و در نهایت مدفوع می ریزند. در حالی که دیگران ممکن است این را به عنوان یک فال نیک بدانند، اگر فضله پرندگان روی رنگ ماشین شما ختم شود، نمی توان آن را به فال نیک گرفت.
همانطور که متخصصان توضیح داده اند، “اسید فضله ها آنقدر قوی است که می تواند رنگ ماشین شما را از بین ببرد.” این به این دلیل است که مدفوع پرندگان حاوی اسید اوریک است که کاملاً خورنده است. و اگر اجازه داشته باشد روی رنگ خودرو بماند، می تواند درزگیر رنگ یا پوشش موم را از بین ببرد و حتی خود رنگ را برش دهد.
از این رو، اگر بر روی رنگ خودرو خود ریزش هایی مشاهده کردید، بهتر است در اسرع وقت آن را پاک کنید. فوراً آن را پاک کنید تا رنگ ماشین شما دوام بیشتری داشته باشد.

کارشناسی رنگ خودرو در تهران

اشتباه: رنگ های از پیش مخلوط‌شده از کارخانه به راحتی در دسترس هستند.

اگر فکر می کنید که مسیر رنگ آمیزی مجدد ماشین شما به سبک DIY آسان خواهد بود، دوباره فکر کنید. برای شروع، دسترسی به رنگ های از پیش مخلوط شده برای خودروهای کارخانه ها بسیار سخت است. این به این دلیل است که آن ها به راحتی در دسترس نیستند.
در عین حال، اگر رنگ اصلی ماشین شما قبلاً محو شده است، استفاده از رنگ از پیش مخلوط شده از کارخانه ایده خوبی نیست.
اگر می‌خواهید رنگ کارخانه‌ای از قبل مخلوط شده بخرید، در واقع پول بیشتری خرج می‌کنید و زمان بیشتری را از دست می‌دهید. این به این دلیل است که رنگ کل خودروی شما قبلاً به دلیل استفاده روزانه محو شده است و دیگر با رنگ جدید مطابقت ندارد. اگر ادامه دهید و رنگ کارخانه را روی ماشین رنگ‌پریده‌تان بمالید، رنگ‌آمیزی شما لکه‌دار به نظر می‌رسد.

اشتباه: تمام قطعات یک ماشین توسط کارخانه رنگ می شود.

وقتی صحبت از قسمت رنگ آمیزی خط مونتاژ می شود، به قسمت های خاصی از خودرو بیش از سایرین توجه می شود. دلیلش این است که قطعاتی هستند که اصلا رنگ نمی شوند. در واقع، در مورد نگهدارنده ها و سپر خودرو، ممکن است از قبل رنگ آمیزی شده و آماده وصل شدن به خودرو باشند. با این حال، مواقعی وجود دارد که این قسمت ها خالی می شوند.
اگر خودروی شما نیاز به تعمیر دارد و به دنبال تعویض قطعات جدید هستید، بهتر است قطعاتی را تهیه کنید که هنوز توسط کارخانه رنگ نشده اند. این به این دلیل است که با گذشت زمان، رنگ خودرو به محو و فرسودهمی شود. و وقتی این اتفاق می‌افتد، ممکن است رنگ یک قطعه رنگ‌شده کارخانه‌ای دیگر با کل رنگ موجود روی ماشین شما مطابقت نداشته باشد.

کارشناسی رنگ خودرو در تهران

اشتباه: استفاده مدام از گل برای رنگ خوب است.

گل کاری فرآیند از بین‌بردن آلودگی های مختلف روی سطح رنگ ماشین شما است. در اینجا از خاک رس برای حذف کثیفی که در رنگ ماشین شما به دام افتاده‌است استفاده می شود.
و هر چقدر هم که این کار مفید باشد، انجام مداوم این کار برای وضعیت رنگ خودرو شما خوب نیست.
در حالی که ماشین خود را گل کاری می کنید، احتمال زیادی وجود دارد که به زودی خراش های کوچک روی سطح ظاهر شوند. همانطور که می دانید، این به هیچ وجه برای ظاهر بیرونی خودرو خوب نخواهد بود.

مرکز تخصصی اصالت رنگ حنفی شامل اطاق های نور حرفه ای جهت کارشناسی دقیق خودروها، جک بالابر جهت بررسی و کارشناسی دقیق زیر و بند ماشین و تعویض بودن و یا دو تیکه بودن و اصل بودن بدنه، استوک بودن قطعات خودرو، آسیب شناسی بدنه بررسی سالم بودن شاسی ها از طریق چشم و دستگاه، تست دیاگ و بررسی موتور و گیربکس بررسی سنسور ها و اصالت آپشن ها (اصلی یا غیر اصلی) می باشد.
جهت مشاهده دوره کامل هوش خودرو اینجا کلیک کنید.
جهت اطلاع از شرایط کارشناسی رنگ خودرو با شماره 09352821528 تماس بگیرید.
کتاب هوش خودرو را از دست ندهید! خرید کتاب هوش خودرو
کارشناسی رنگ خودرو در تهران

لطفا امتیاز خود را ثبت نمایید.
0 0 امتیاز ها
Article Rating
عضویت
به من اطلاع بده
0 Comments
نظر برخط
مشاهده همه نظرات

با دوره هوش خودرو آشنا هستید؟

این دوره تنها دوره ی جامع در زمینه کارشناسی رنگ خودرو می باشد که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.
  • 02186120995
  • 09352821528
0
نظر خود را درباره این مقاله بیان کنیدx