شش حقیقت جالب در مورد رنگ خودرو

شش حقیقت جالب در مورد رنگ خودرو

از زمان اختراع آن ها در سال 1885، اتومبیل ها یک چیز مشترک داشتند … همه آن ها یک لایه رنگ صاف و زیبا دریافت کردند! اما روند رنگ کردن در طول صد و سی و سه سال گذشته بسیار تغییر کرده است.
زمانی که خودروها برای اولین بار در بازار عمومی ظاهر شدند، با دست رنگ آمیزی شده بودند! و از آنجایی که این رنگ برای استفاده روی فلز طراحی نشده بود، در طول یک سال محو و پوسته پوسته شد. این امر منجر به این شد که صاحبان خودرو نیاز داشته باشند هر سال وسایل ارزشمند خود را رنگ آمیزی کنند.
تکنولوژی امروزی فرآیند رنگ آمیزی را برای ماندگاری بیشتر رنگ و ماندگاری عناصر افزایش داده است.

برای کارشناسی رنگ خودرو در تهران کلیک کنید.

ما 6 حقایق، اسطوره ها و افسانه های برتر رنگ خودرو را گردآوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم رنگ خودرو خود را در بهترین شکل نگه دارید:

1

آیا ماشین های جدید نیاز به واکس زدن دارند؟ درست مثل هر ماشینی، با یک پوشش موم خوب تمیزمی ماند. خودروهای جدید هیچ گونه محافظتی روی رنگ از کارخانه یا نمایندگی ندارند. منظور از محافظت پوشش های شفاف روی رنگ نیستند، واکس زدن نگهداری مداوم رنگ است که نیاز به تجدید دارد زیرا موم به مرور زمان از بین می رود. پوشش شفاف یک رنگ بدون رنگدانه است که در کارخانه به عنوان بخشی از فرآیند رنگ‌آمیزی اصلی اعمال می‌شود و مانند کارهای رنگ‌سازی تک مرحله‌ای قدیمی نیاز به محافظت و بهبود بصری دارد.

2

آیا واقعاً خودروهای قرمز برای بیمه هزینه بیشتری دارند؟ رنگ هیچ تاثیری بر قیمت بیمه خودرو شما ندارد. اما یک کار رنگ سفارشی دلخواه باید در بخش پوشش اختیاری به نام «قطعات و تجهیزات سفارشی» در خط‌مشی شما اضافه شود.

3

آیا می توانم برای شستن ماشین از مایع لباسشویی یا مایع ظرفشویی استفاده کنم؟ نه! این نوع پاک‌کننده‌ها اغلب حاوی موادی هستند که می‌توانند به روکش‌های خودرو آسیب جدی وارد کنند. این مواد می توانند پوشش های بیرونی محافظ را که از رنگ زیرین آن در برابر آسیب محافظت می کند، پاک کنند.

کارشناسی رنگ خودرو در تهران

4

کدام نوع رنگ برای ارزش فروش مجدد بهترین است؟ رنگ معمولاً اولین چیزی است که افراد درباره وسیله نقلیه شما قضاوت می کنند زیرا اولین چیزی است که می بینند. اما بسته به نوع و مدل وسیله نقلیه شما و حفظ رنگ، ارزش فروش مجدد به عوامل مختلفی بستگی دارد. با این حال، رنگ های خنثی به دلیل محبوبیت، معمولاً برای فروش مجدد بهترین هستند. رنگ های خنثی عبارتند از: سفید، سیاه، خاکستری و نقره ای.

5

چه کسی رنگ های خودرو را اختراع می کند؟ از میکای ترافل گرفته تا مروارید اعماق اقیانوس، حدود هفت سال تحقیق و آزمایش رنگ طول می‌کشد تا رنگ خودرویی آماده شود. طبق PPG رنگ های جدید برای حداقل 10 سال دوام دارند. برای اطمینان از حفظ ظاهر خود حداقل برای یک دهه، در برابر سوء استفاده طبیعی و مصنوعی مورد آزمایش قرار می گیرد.

6

آیا می توانم از حوله های قدیمی و پارچه های تی شرت برای تمیز کردن ماشینم استفاده کنم؟ این نوع پارچه‌ها برای تمیز کردن خودروها توصیه نمی‌شوند، زیرا سابقه دارد که در صورت استفاده نادرست خراش‌هایی بر روی رنگ ایجاد می‌کنند، که بعدا نیاز به تعمیر دارد. بهترین پارچه تمیز کننده برای استفاده در وسیله نقلیه شما، پارچه نرم یا میکروفیبر تری است.

مرکز تخصصی اصالت رنگ حنفی شامل اطاق های نور حرفه ای جهت کارشناسی دقیق خودروها، جک بالابر جهت بررسی و کارشناسی دقیق زیر و بند ماشین و تعویض بودن و یا دو تیکه بودن و اصل بودن بدنه، استوک بودن قطعات خودرو، آسیب شناسی بدنه بررسی سالم بودن شاسی ها از طریق چشم و دستگاه، تست دیاگ و بررسی موتور و گیربکس بررسی سنسور ها و اصالت آپشن ها (اصلی یا غیر اصلی) می باشد.
جهت مشاهده دوره کامل هوش خودرو اینجا کلیک کنید.
جهت اطلاع از شرایط کارشناسی رنگ خودرو با شماره 09352821528 تماس بگیرید.
کتاب هوش خودرو را از دست ندهید! خرید کتاب هوش خودرو
کارشناسی رنگ خودرو در تهران

حقیقت جالب در مورد رنگ خودرو

لطفا امتیاز خود را ثبت نمایید.
0 0 امتیاز ها
Article Rating
عضویت
به من اطلاع بده
0 Comments
نظر برخط
مشاهده همه نظرات

با دوره هوش خودرو آشنا هستید؟

این دوره تنها دوره ی جامع در زمینه کارشناسی رنگ خودرو می باشد که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.
  • 02186120995
  • 09352821528
0
نظر خود را درباره این مقاله بیان کنیدx