42 خودرو وارداتی مجاز متعلق به کدام شرکت‌ها هستند؟

در سال 1392، 17 خودروی جدید مجوز ورود به ایران را گرفتند. با این حساب تعداد کل خودروهای سواری که تاکنون توانسته‌اند مجوز ورود به ایران را به دست آورند به ۴۲ خودرو وارداتی مجاز رسید.
به این ترتیب تاکنون خودروهای کره‌ای (کیا، هیوندای و سانگ یانگ)، چینی (SAIC موتور و جیلی)، ایتالیایی (فیات و آلفارومئو)، ژاپنی (هوندا، میتسوبیشی و تویوتا)، آلمانی (ABT)، سوئدی (ولوو) و فرانسوی (رنو) موفق به دریافت مجوز واردات محصولات خود به ایران شده‌اند.
برویم تا نگاهی بهتر به این شرکت ها داشته باشیم.

کیا

شرکت کیا در می 1944 تاسیس شد و قدیمی ترین تولید کننده وسایل نقلیه موتوری کره است. کیا به پنجمین تولیدکننده بزرگ خودرو در جهان تبدیل شده است.
امروزه کیا بیش از 1.4 میلیون خودرو در سال در 14 عملیات تولید و مونتاژ در 8 کشور تولید می کند. این وسایل نقلیه از طریق شبکه ای متشکل از بیش از 3000 توزیع کننده و فروشنده که 172 کشور جهان را پوشش می دهند، فروخته و سرویس می شوند. این شرکت بیش از 40000 کارمند دارد و درآمد سالانه آن بیش از 17 میلیارد دلار است.
کیا متعلق به هیوندای است و مقر آن در سئول، کره جنوبی است. خودروهای کیا از پلت‌فرم‌ها و فناوری هیوندای مشترک هستند و از همان فلسفه ارزش‌گرا پیروی می‌کنند: خودروهای باکیفیت با بسیاری از ویژگی‌های استاندارد برای پول.
در حالی که کیا زمانی به معنی حمل و نقل ساده بود که اتفاقاً دارای ضمانت‌نامه‌های فوق‌العاده بود، اکنون برخی از برجسته‌ترین و رقابتی‌ترین خودروها را در این تجارت تولید می‌کند که هنوز هم دارای ضمانت‌نامه‌های درخشان هستند. محصولات کیا علیرغم اینکه همتای شرکتی هیوندای است و ویژگی‌های مشترکی مانند پلتفرم و موتور را به اشتراک می‌گذارد، همچنان متمایز هستند و شخصیت‌های منحصربه‌فردی دارند.

خودرو وارداتی مجاز

هیوندای

برای چندین دهه، هیوندای در خط مقدم طراحی و ساخت خودروهای مدرن بوده است. خود کلمه “هیوندای” از کلمه کره ای “hanja” به معنای “مدرن بودن” گرفته شده است. این شرکت که دائماً در حال پیشروی است، سابقه طولانی در نوآوری های تکنولوژیکی دارد.
اما صرفاً به خاطر پیشروی تکامل نیافته است. در عوض، این شرکت همیشه یک هدف در ذهن داشته است: ساخت خودروهایی با کیفیت بی نظیر. این روزها هیوندای بیش از هر زمان دیگری به خلق تجربه رانندگی ایده آل اهمیت می دهد.
فروشندگان ثابت جهانی هیوندای موتور مانند مدل‌های آزرا، سوناتا، الانترا، توسان و سانتافه، همراه با مدل‌های متناسب با منطقه آن که برای بازارهای مختلف مانند چین، اروپا، روسیه و غیره بهینه‌سازی شده‌اند، نظرات بسیار مثبتی را از مشتریان دریافت کرده‌اند.

خودرو وارداتی هیوندا

سانگ یانگ یکی از بهترین خودرو وارداتی مجاز در ایران

شرکت سانگ یانگ تاریخچه ای از مرزها و چالش هایی دارد که برای دستیابی به آینده ای بهتر با آن ها روبرو شده است.
سانگ یانگ، قدیمی‌ترین خودروساز کره‌ای، به دلیل کیفیت ساخت، قابلیت اطمینان و عملکرد فوق‌العاده‌اش از زمان تأسیسش در سال 1954 مورد احترام است.
سانگ یانگ از زمان آغاز به کار خود بر روی چهار چرخ متحرک تمرکز کرده است و وسایل نقلیه تخصصی برای مشتریانی از ارتش ایالات متحده گرفته تا خدمات اضطراری تولید می کند. از این تخصص برای ساخت طیف وسیعی از وسایل نقلیه 4×4 برنده جایزه مانند Musso و Korando استفاده کرده است. از سال 2000، سانگ یانگ خود را به عنوان رهبر SUV کره ای تثبیت کرد و یک خط کامل از وسایل نقلیه شامل رکستون، کوراندو و موسو ساخت.
موتور سانگ یانگ پیشرفت فناوری دیزل دوستدار محیط زیست را از طریق توسعه یک موتور ریل مشترک پیشرفته و در سطح جهانی رهبری کرده است. این شرکت با تولید موتورهای کوچک و سازگار با محیط زیست مطابق با استاندارد آلایندگی یورو 6، تلاش خود را برای تقویت مزیت رقابتی جهانی خود متمرکز می کند.

خودرو وارداتی مجاز در ایران

SAIC موتور

SAIC Motor بزرگترین شرکت خودروسازی است که در بازار سهام A چین فهرست شده است. این شرکت در تلاش است تا از روندهای توسعه صنعت پیشی بگیرد، نوآوری و تحول را تسریع بخشد و از یک شرکت تولیدی سنتی به یک ارائه دهنده جامع محصولات خودرو و خدمات حمل و نقل تبدیل شود.
SAIC Motor تحقیقات، تولید و فروش خودروهای سواری و تجاری را پوشش می دهد. این شرکت به طور فعال تجاری سازی وسایل نقلیه با انرژی تجدیدپذیر را ترویج می کند. و تحقیق و صنعتی شدن فناوری های هوشمند مانند رانندگی هوشمند را بررسی می کند.

خودرو وارداتی

جیلی از بهترین مدل های خودرو وارداتی مجاز

گروه خودروسازی جیلی یک تولید کننده پیشرو خودرو مستقر در هانگژو چین است. و در سال 1997 به عنوان زیرمجموعه گروه هلدینگ جیلی ژجیانگ تاسیس شد. این گروه چندین برند پیشرو از جمله Geely Auto، Lynk & Co، Proton Cars و Geometry را مدیریت می کند.
این گروه بیش از 50000 نفر کارمند، 12 کارخانه، پنج مرکز جهانی تحقیق و توسعه در هانگژو، نینگبو، گوتنبرگ، کاونتری و فرانکفورت را اداره می کند. این شرکت در حال حاضر طیف کاملی از مدل ها از جمله سدان، SUV، کراس اوور و MPV را تولید می کند.

خودروهای وارداتی مجاز

فیات

مخفف F.I.A.T. به معنی Fabbrica Italiana Automobili Torino است، اما نام FIAT به معنای بی نهایت بیشتر است. این شرکت مستقر در تورین که در سال 1899 تأسیس شد. طی سال‌ها به نمادی از شرکت‌های فناوری و خلاق ایتالیا تبدیل شده است که تاریخ این کشور و جهان را در زمینه وسایل نقلیه برای همیشه تغییر داده است.
فیات بزرگترین تولید کننده خودرو در ایتالیا است. در طول بیش از یک قرن تاریخ خود، این شرکت تا زمان بحران صنعت خودرو در اواخر دهه 1980، بزرگترین تولیدکننده خودرو در اروپا و سومین خودروساز در جهان پس از جنرال موتورز و فورد برای بیش از 20 سال باقی ماند.

ماشین وارداتی مجاز

آلفا رومئو

Alfa Romeo Automobiles S.p.A. یک تولید کننده خودروهای لوکس ایتالیایی و یکی از شرکت های تابعه Stellantis است. این شرکت در 24 ژوئن 1910 در میلان ایتالیا تاسیس شد. آلفارومئو در مسابقات اتومبیلرانی گرندپری، فرمول یک، مسابقات اتومبیلرانی اسپورت، مسابقات اتومبیلرانی تور و رالی با موفقیت شرکت کرده است. این شرکت هم به‌عنوان سازنده و هم به‌عنوان تأمین‌کننده موتور، از طریق آثار (معمولاً با نام‌های آلفا کورس یا اتودلتا) و هم به عنوان ورودی‌های خصوصی رقابت کرده است.
آلفارومئو در طول سال‌ها نوآوری‌های تکنولوژیکی زیادی ارائه کرده است و این شرکت اغلب جزو اولین کاربران فناوری‌های جدید بوده است.

ماشین های وارداتی مجاز

هوندا از خودرو وارداتی مجاز

سال 1946، زمانی که رایج ترین روش حمل و نقل دوچرخه بود. Soichiro Honda با مواجهه با موتورهای ژنراتور ارتش امپراتوری سابق برای تامین انرژی رادیوهای بی سیم، استفاده از این موتورها را به عنوان نیروی کمکی برای دوچرخه ها توسعه داد. هوندا با اصلاح حدود 500 موتور، دوچرخه هایی با موتورهای کمکی تولید و به فروش رساند. دوچرخه جدید فوراً مورد استقبال قرار گرفت، با سفارشات انبوه و اتمام موجودی‌، هوندا تصمیم گرفت موتور خاص خود را توسعه دهد. در سال 1947، موتور A-Type که برای اولین بار با  هوندا نام گذاری شد، تکمیل شد.
هوندا که در سال 1948 در هاماماتسو، ژاپن تأسیس شد، اولین ویترین خود را در ایالات متحده در لس آنجلس، کالیفرنیا، در سال 1959 افتتاح کرد.

خودرو وارداتی مجاز

شرکت میتسوبیشی (MC) از خودرو وارداتی مجاز

MC دارای 10 گروه تجاری است که تقریباً در هر صنعت فعالیت می کنند: گاز طبیعی، مواد صنعتی، نفت و مواد شیمیایی، منابع معدنی، زیرساخت های صنعتی، خودرو و وسایل نقلیه، صنایع غذایی، صنایع مصرف کننده، برق و توسعه شهری.
گروه خودرو و وسایل نقلیه یک زنجیره ارزش جهانی را توسعه داده است که شامل تولید، فروش، توزیع، تامین مالی و خدمات پس از فروش خودروهای سواری و تجاری با تمرکز بر منطقه آسیایی اروپایی است.
بخش تجارت خودرو، وسایل نقلیه و غیره تولید شده توسط میتسوبیشی مانند کامیون و اتوبوس میتسوبیشی را مدیریت می کند. و از طریق توسعه تجارت در سطح جهانی مانند آسیا، اروپا و آمریکای جنوبی رشد کردند.

خودرو وارداتی میتسوبیشی

تویوتا از بهترین مدل های خودرو وارداتی مجاز

شرکت تویوتا موتور برای اولین بار در سال 2008 با پشت سر گذاشتن جنرال موتورز به بزرگترین تولیدکننده خودرو در جهان تبدیل شد. بسیاری از حدود 1000 شرکت تابعه و زیرمجموعه آن در تولید خودرو، قطعات خودرو و خودروهای تجاری و صنعتی فعالیت دارند. دفتر مرکزی در شهر تویوتا، یک شهر صنعتی در شرق ناگویا، ژاپن است. تویوتا مدل های خودرویی دارد که برای همه خصوصیت هایی ارائه می دهد. چه به دنبال یک ماشین جمع و جور برای رفت و آمد به محل کار، یک ماشین اسپورت برای سرگرمی یا یک وسیله نقلیه خانوادگی برای حمل و نقل ایمن عزیزانتان به هر کجا که نیاز دارید، می‌توانید به تویوتا اعتماد کنید.

خودرو وارداتی مجاز ایران

ABT از جمله خودرو وارداتی مجاز

ABT شرکت خودروهای لوکس پیشرو در سراسر جهان برای برندهای تولید شده توسط گروه فولکس واگن است. این شرکت عمدتاً روی مدل‌هایی از آئودی و فولکس‌واگن که کیت‌های بدنه، ارتقاء قدرت، چرخ‌ها، ارتقاء سیستم تعلیق و موارد دیگر را ارائه می‌کنند، تمرکز می‌کند.
بهبود مستمر، تعیین اهداف جدید، برنده شدن – این انگیزه شرکت است، هم در مسیر مسابقه و هم در توسعه اجزای تنظیم هوشمند برای استفاده در خیابان.

لیست خودروهای وارداتی مجاز

ولوو از جمله خودرو وارداتی مجاز

ولوو از جمله خودرو وارداتی مجاز است. گروه ولوو از طریق ابزار حمل‌ونقل و زیرساخت، ارائه کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، تجهیزات ساختمانی، ابزار برای کاربردهای دریایی و صنعتی، تأمین مالی و خدماتی که زمان و بهره‌وری مشتریان را افزایش می‌دهد، رونق را به ارمغان می‌آورد.
در صبح روز 14 آوریل 1927، اولین خودروی ولوو از دروازه‌های کارخانه در گوتنبرگ در سواحل غربی سوئد عبور کرد. این خودرو رسماً ÖV4 نام داشت و با موتور چهار سیلندر بود.

بهترین خودرو وارداتی مجاز

رنو

گروه رنو یک خودروساز فرانسوی چندملیتی است که در سال 1899 تأسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از اتومبیل‌ها و ون‌ها را تولید می‌کند. و در گذشته کامیون‌ها، تراکتورها، تانک‌ها، اتوبوس‌ها/کوچ‌ها، موتورهای هواپیما و هواپیما و وسایل نقلیه خودکار تولید می‌کرد. رنو را به خاطر نقشش در مسابقات، به ویژه مسابقات رالی، فرمول 1 و فرمول E می شناسند.

معرفی خودروهای وارداتی مجاز

لطفا امتیاز خود را ثبت نمایید.
0 0 امتیاز ها
Article Rating
عضویت
به من اطلاع بده
0 Comments
نظر برخط
مشاهده همه نظرات

با دوره هوش خودرو آشنا هستید؟

این دوره تنها دوره ی جامع در زمینه کارشناسی رنگ خودرو می باشد که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.
  • 02186120995
  • 09352821528
0
نظر خود را درباره این مقاله بیان کنیدx
مینی دوره هوش خودرو