هوش مصنوعی به کمک سیستم ترمز می‌ آید

 به گزارش «حنفی کار»،  در محصولات جدید برمبو؛ سطح ترمز و سایش دیسک‌ها کم و چرخه عمر دیسک نیز به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌یابد. علاوه‌بر این، پوشش نیز سطح بالایی از مقاومت را در برابر خوردگی ارائه می‌دهد.

این ویژگی به‌خصوص در نسل جدید خودروهای الکتریکی (به‌جهت سیستم ترمز متفاوت) موردتوجه قرار گرفته، زیرا این فناوری فنر ترمز برای کاهش گشتاور باقیمانده طراحی شده است تا لنت‌ها بعد از استفاده به طور کامل به جایگاه نخست خود در کولیس بازگردند.

این فناوری همچنین می‌تواند اصطکاک اندک ایجادشده روی دیسک‌ها را کاهش دهد.

دنیل شیلاسی، مدیرعامل شرکت برمبو می‌گوید: «ما به دنبال عرضه محصولات بیشتر نسبت‌به دیسک ترمز Greentive هستیم. فنر و ساختار جدید ترمز مواردی هستند که به آن‌ها فکر می‌کنیم.»

شیلاسی همچنین با بیان اینکه به فکر طراحی محصولات جدیدی در این حوزه هستیم، می‌افزاید: «هوش مصنوعی بسته به اطلاعاتی مانند شرایط آب و هوایی می‌تواند عملکرد ترمزها را تنظیم کند.

بر این اساس، خودروسازان می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار در عملکرد ترمزها تغییراتی اعمال کنند. از جمله این تغییرات می‌توان به تنظیم ویژگی‌ برای مطابقت با سبک رانندگی اشاره کرد.»

به‌گفته مدیرعامل شرکت برمبو، این شرکت قصد دارد به منظور گسترش فناوری‌های جدید در 14 کشور حضور داشته باشد و با شرکت‌های بسیاری همکاری کند.

وی می‌گوید: «هدف ما ایجاد مراکز برتر تحقیق‌وتوسعه در مناطق مختلف است. این روش و همکاری با افراد مختلف در بازارهای متفاوت خلاقیت و تنوع ما را تقویت می‌کند.»

5/5 - (1 امتیاز)
0 0 امتیاز ها
Article Rating
عضویت
به من اطلاع بده
0 Comments
نظر برخط
مشاهده همه نظرات

با دوره هوش خودرو آشنا هستید؟

این دوره تنها دوره ی جامع در زمینه کارشناسی رنگ خودرو می باشد که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.
  • 02186120995
  • 09352821528
0
نظر خود را درباره این مقاله بیان کنیدx
مینی دوره هوش خودرو