روش موثر برای برطرف کردن بوی بد خودرو

با 6 روش میتوان از بوجود آمدن بوی بد در داخل خودرو جلوگیری کرد:

1)استفاده از خوشبو کننده

یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن بوی بد استفاده از خوشبو کننده ها هست

امروزه انواع مختلفی از خوشبوکننده‎‌ها به عنوان بخشی از لوازم جانبی خودرو‌ در دسترس صاحبان اتومبیل‌ها قرار دارد. از طرفی برخی از برند‌های تولیدکننده اتومبیل‌های لوکس، اقدام به استفاده از فناوری‌های مدرن در خودروهایشان کرده‌اند و از سیستم‌های خوشبوکننده اتوماتیک در محصولات جدیدشان استفاده کرده‌اند.

2)کفی صندلی ها را تمیز کنید :

چنانچه به هر دلیلی نمی‌توانید هفته‌ای یکبار خودروی خود را برای صفرشویی به مراکز کارواش ببرید، پیشنهاد می‌کنیم آخر هر روز که می‌خواهید اتومبیلتان را پارک کنید، کفی زیرین صندلی‌ها را برداشته و آشغال‌های چسبیده به کفی را از روی سطح آن جدا کنید. این عمل شاید 5 دقیقه هم وقت شما را نگیرد؛ اما می‌تواند از بوجود آمدن بوی بد خودرو جلوگیری کند.

 

3)از قهوه استفاده کنید :

برای رفع بوی بد خودرو می‌توانید یک ظرف پر از دانه‌های قهوه در داخل خودرو قرار دهید و هر زمان که خواستید از اتومبیلتان استفاده کنید، ظرف را از داخل کابین خارج کنید؛ یکی از مهم‌ترین خواص قهوه این است که بوی حاصل از نم را از قطعات داخلی خودرو جذب می‌کند و خیلی زود بوی بد را از بین می‌ برد.

4)از واکس استفاده کنید :

واکس داشبورد یکی از موادی بشمار می‌رود که در حوزه دیتیلینگ خودرو استفاده‌های بی‌شماری دارد. واکس‌ها ضمن اینکه می‌توانند رویه داشبورد اتومبیل شما را براق و درخشنده کنند و از ترک خوردگی آن‌ جلوگیری کنند، قادرند قطعات داشبورد خودروی شما را ضدعفونی و از بوجود آمدن بوی بد در داخل کابین اتومبیلتان جلوگیری کنند.

 

5)از خواص جوش شیرین بهره ببرید :


یکی از مهم‌ترین خواص جوش شیرین این است که می‌تواند نم را از روی صندلی‌ها و دیگر قطعات پارچه‌ای خودرو از بین ببرد. بوی تعریق بدن و یا بوی نم پس از باران، به راحتی توسط کمی جوش شیرین از بین می‌رود؛ کافی است به اندازه یک قاشق غذاخوری بر روی صندلی‌ها بریزید تا خیلی زود بوی بد از درون کابین خودروتان رفع شود.

6)استفاده از سرکه:

محلول سرکه و آب را بر روی قطعات داخلی خودرو اسپری کنید و سپس شیشه‌های خودرو را باز بگذارید؛ خیلی زود متوجه خواهید شد که این محلول تمام بو‌های بد داخل خودرو را از بین برده است.

 

 

> </strong

لطفا امتیاز خود را ثبت نمایید.
0 0 امتیاز ها
Article Rating
عضویت
به من اطلاع بده
0 Comments
نظر برخط
مشاهده همه نظرات

با دوره هوش خودرو آشنا هستید؟

این دوره تنها دوره ی جامع در زمینه کارشناسی رنگ خودرو می باشد که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.
  • 02186120995
  • 09352821528
0
نظر خود را درباره این مقاله بیان کنیدx
مینی دوره هوش خودرو